• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

vad är det för fel på mig

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
474
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
HejHar druckit en del, inte så pass som på länge men känner lite lust att prova 50.000 för att ha en buffert. ( har buffert flera gånger om i kreditkort osv, men just nu sugen på rena kontanter, inget shopping eller spel)… nått fel borde de vara hos mig,...dricka lite och de första jag tänker på, undra om nån beviljar mig 50.000kr,...helt sjukt egentligen... borde spara min uc score ett år och samla mina lån...fattar inte denna kännsla. har aldrig tänkt så innan. tidigare blev jag beviljad, men sen inte pga plugg...nu när jag är grön vände de och vill ha alla krediter i världen pga att jag inte fick nån innan när jag plugga... va fan ska ja göra... vilket skitproblem
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 450
Mottagna reaktioner
6 090
Poäng
4 117
HejHar druckit en del, inte så pass som på länge men känner lite lust att prova 50.000 för att ha en buffert. ( har buffert flera gånger om i kreditkort osv, men just nu sugen på rena kontanter, inget shopping eller spel)… nått fel borde de vara hos mig,...dricka lite och de första jag tänker på, undra om nån beviljar mig 50.000kr,...helt sjukt egentligen... borde spara min uc score ett år och samla mina lån...fattar inte denna kännsla. har aldrig tänkt så innan. tidigare blev jag beviljad, men sen inte pga plugg...nu när jag är grön vände de och vill ha alla krediter i världen pga att jag inte fick nån innan när jag plugga... va fan ska ja göra... vilket skitproblem
Ja, vet inte vad jag ska säga men mitt råd är att inte låna!
Sluta drick om du blir lite ” kokko” och inte kan tänka förnuftigt.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Naturligt med en buffert, men helt fel att låna till den. Då får du helt enkelt spara ihop den, då är det en riktig buffert annars blir det ju en ”buffert” som lägger krokben på dig istället.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
HejHar druckit en del, inte så pass som på länge men känner lite lust att prova 50.000 för att ha en buffert. ( har buffert flera gånger om i kreditkort osv, men just nu sugen på rena kontanter, inget shopping eller spel)… nått fel borde de vara hos mig,...dricka lite och de första jag tänker på, undra om nån beviljar mig 50.000kr,...helt sjukt egentligen... borde spara min uc score ett år och samla mina lån...fattar inte denna kännsla. har aldrig tänkt så innan. tidigare blev jag beviljad, men sen inte pga plugg...nu när jag är grön vände de och vill ha alla krediter i världen pga att jag inte fick nån innan när jag plugga... va fan ska ja göra... vilket skitproblem
Kanske söka hjälp för alkoholproblem?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Hej @tavelramen hur gick det? Ser att du inte varit online sedan i maj.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp