Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Vad finns att göra när inkasso Lowell i mitt fall inte går med på någons betalningsplan

believe

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Har på alla sätt försökt att få till en avbetalingsplan men ,svaret blir att skullden kommer skickas vidare till kronofogden, Och att dom inte kan hjälpa mig vidare.

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 787
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Hur stor är skulden och vem äger den? Säger de varför de inte vill bevilja avbetalningsplan.
Har skuld hos dem nu och haft andra skulder tidigare och aldrig blivit nekad avbetalningsplan.

believe

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Nordax bank 316000, erbjuder att betala 10,000 i månaden men blir fortfarande neckad,, har panik , Nu får inget lån förens om ca tre månader pga av min ny anställning.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 787
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Nordax bank 316000, erbjuder att betala 10,000 i månaden men blir fortfarande neckad,, har panik , Nu får inget lån förens om ca tre månader pga av min ny anställning.
Oj vad tufft! Säger de varför de inte vill bevilja avbetalningsplan? Kan det var så att Nordax tror att de kommer få pengarna snabbare via Kf (vilket det knappast bli!)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp