• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vad jobbar ni med?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
867
Företagsförsäljare - 48k utan provisioner med provisioner växlar det kraftigt, förra månaden blev det ingenting extra, denna kommande lön blir det runt 100k totalt.
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
398
Poäng
487
Jävlar vilka jobb folk här inne har! Jag är arbetslös och har 12.234 kr efter skatt i aktivitetsstöd....hur fan rent ut sagt kan ni inte klara er på nästan 30k netto vissa av er??
för mig är det en drömlön !
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jävlar vilka jobb folk här inne har! Jag är arbetslös och har 12.234 kr efter skatt i aktivitetsstöd....hur fan rent ut sagt kan ni inte klara er på nästan 30k netto vissa av er??
för mig är det en drömlön !
Tror att det inte spelar någon roll. Oftast om man tjänar mer blir man mer blind och tappar värdet i pengar. Jag har aldrig haft enonomisks problem. Sålde min lägenhet fick 250 000 i vinst spela upp dom nu sitter jag med lån på 300-400
Också utöver dom. Tror man tappar värdet i pengar helt enkelt och konsumerar mer eller kanske spelar osv.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jävlar vilka jobb folk här inne har! Jag är arbetslös och har 12.234 kr efter skatt i aktivitetsstöd....hur fan rent ut sagt kan ni inte klara er på nästan 30k netto vissa av er??
för mig är det en drömlön !
Men anpassar sig helt enkelt efter sin sits. Har man så hög lön kanske man har lån på en miljon medans har man halva lönen av det kanske man ba har 400-500 i lån.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Jävlar vilka jobb folk här inne har! Jag är arbetslös och har 12.234 kr efter skatt i aktivitetsstöd....hur fan rent ut sagt kan ni inte klara er på nästan 30k netto vissa av er??
för mig är det en drömlön !
Kallas utgifter kontra inkomster. Även den som drar in 1m om året kan ha det knapert om man har stora utgifter.
Jag levde på typ 6 papp som student en gång i tiden, det är halva mitt matsaldo idag.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Kallas utgifter kontra inkomster. Även den som drar in 1m om året kan ha det knapert om man har stora utgifter.
Jag levde på typ 6 papp som student en gång i tiden, det är halva mitt matsaldo idag.
Så jag mena med min text med.
Dock ditt lite bättre formulerat.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp