Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var får jag lån?

Hejsan.

Jag har 180.000 kr i årsinkomst och fast jobb.

Jag har lån på 20.000 hos norwegian (kan ej höja)
Samt 20.000 credway.

Taxerat har jag 120.000 från 2015 samt 0 från 2014.

Var kan jag söka?

Hur mycket lån vill du ansöka om? Testat Lendo eller någon annan låneförmedlare?

Hade tänkt mig 50.000 för att samla mina lån och ha lite extra. Jag har bara 2 UC men det är min taxerade som gör det svårt.

Hade tänkt mig 50.000 för att samla mina lån och ha lite extra. Jag har bara 2 UC men det är min taxerade som gör det svårt.
Det jag skulle gjort är att tex söka via Lendo eller Axo, det är dom två som jag fått uppfattning om att ha bäst "betyg" sen ange den inkomst du har i dagsläget se bara till att du har lönespec att skicka in om det blir ett bra från någon bank. Men personligen skulle jag nog köra via Lendo och bara ange summan du vill låna extra utöver samlingen. Tror inte det ska vara någon omöjlighet, räntan kommer säkert bli något högre ränta för dig, än någon med högre taxerad inkomst.
Glömde fråga, vad har du för anställning i dagsläget? kan vara bra att ha anställningsbeviset redo inför låneansökan.
Lycka till

hur lång tid tar det innan man får svar från cas2y gjorde en ansökan igår om höjning till 25tkr, har haft det på 15tkr i 14månader nu. Uc sköt till 10.1 från 7.6 har 7ff nu surt. men tror ni man blir beviljad eller nekar dom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp