Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vart bör jag ansöka om samlingslån?

Hej, hade tänkt ansöka om ett samlingslån nu när 2016 inkomst uppdateras.

Summan jag tänkt mig är väl mellan 100-200t för att få bort alla smålån samt kreditkortet och majoriteten på blancon som allt är hos BN.

Förutsättningar:

Inkomst 2015: 110t
Inkomst 2016: 305t

Blanco: 100t
Kreditkort: 15t

10st UC i dagsläget.
har uc som försvniner 9, 14, 18, 24, 25 & 27 juni därefter 3 i juli och 1 i augusti 2016 därefter har jag inga förfrågningar.

Fick min första och enda betalningsanmärkning tyvärr 1 månad tillbaka som förmodligen försämrar avsevärt, dock inga skulder till kf.

Vart bör man vända sig för bästa chans med en betalningsanmärkning?

Tack på förhand!

Hej, hade tänkt ansöka om ett samlingslån nu när 2016 inkomst uppdateras.

Summan jag tänkt mig är väl mellan 100-200t för att få bort alla smålån samt kreditkortet och majoriteten på blancon som allt är hos BN.

Förutsättningar:

Inkomst 2015: 110t
Inkomst 2016: 305t

Blanco: 100t
Kreditkort: 15t

10st UC i dagsläget.
har uc som försvniner 9, 14, 18, 24, 25 & 27 juni därefter 3 i juli och 1 i augusti 2016 därefter har jag inga förfrågningar.

Fick min första och enda betalningsanmärkning tyvärr 1 månad tillbaka som förmodligen försämrar avsevärt, dock inga skulder till kf.

Vart bör man vända sig för bästa chans med en betalningsanmärkning?

Tack på förhand!

Med en så färsk anmärkning blir det svårt.

Jo jag förstår att en så nylig förstör en hel del, men omöjligt bör det väl inte vara hoppas jag?
Såg en tråd om Balanzia tex som hade ett tak för 10 anmärkningar men då kanske de måste vara äldre?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp