• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Vilket inkassobolag har Cash Buddy nu? Erfarenheter?

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Ligger efter med mitt caschbuddy lån och tänkte nu släppa det till inkasso men vilket inkassobolag har dom?? Samt e de lätt o få avbetalnings plan där?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Mitt hamnade hos Gothia inkasso , och ja du kommer säkert få en plan !
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Mitt hamnade också hos Gothia och jag fick lägga till ärendet till en annan befintlig avbetalningsplan jag redan hade hos dom
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Hur stor va skulden o hur mkt betalar ni varje månad? Fick ni ge förslag själv om vad ni kunde betala?
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Är räntan ungefär lika när ni släppte till inlasso Gothia?:/ Ush betalar 1400kr på caschbuddy lånet o tkr inte de minskat ett skit...O nu tre månads betalningar sen...Får se om dom kan hålla sig till nu den 25e,kan nog betala ikapp då om dom inte skickat redan:/
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 454
Poäng
1 527
Är räntan ungefär lika när ni släppte till inlasso Gothia?:/ Ush betalar 1400kr på caschbuddy lånet o tkr inte de minskat ett skit...O nu tre månads betalningar sen...Får se om dom kan hålla sig till nu den 25e,kan nog betala ikapp då om dom inte skickat redan:/
Ja tyvärr... mitt minskar med drygt 1800kr/mån.. resten ränta :'( men de vill ha drygt 8000kr/mån för o frysa räntan vilket jag inte kan i dagsläget. Så betalar på som vanligt sålänge tills vi kan öka senare då vi kör snöbollseffekten :folded:
 

Kuzzie

Aktiv medlem
Poäng: 31
Blev medlem
10 Oktober 2023
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
7
Poäng
31
Fick ni någon misskött kredit av cashbuddy när ni släppte dom till inkasso ? Någon som vet ?
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Fick ni någon misskött kredit av cashbuddy när ni släppte dom till inkasso ? Någon som vet ?
Jag fick misskött kredit av dom 2020 i allafall den anmärkningen försvinner nu i november. Skulle inte tro att det är annorlunda nu så rekommenderar inte att släppa dom till inkasso om det är möjligt
 

Kuzzie

Aktiv medlem
Poäng: 31
Blev medlem
10 Oktober 2023
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
7
Poäng
31
Fast min har gått till inkasso, fick räkning av ghotia. Krediten har försvunnit ur min uc igår (20/10), står avslutad. men ingen anmärkning om misskött. Om ja inte har fel så uppdaterar misskött 5 gånger i veckan, antagligen borde dom sätta den anmärkning samtidigt som avslutad tänker jag. Dessutom fick jag aldrig någon uppsägning av kredit av dom utan bara påminnelser. Eller kan den komma efterhand menar du?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp