• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Vinnarna årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem är... (2020)

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Nu har det blivit dags att kora vinnarna för årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem!
Omröstningen avgjordes med hjälp av forumet medlemmar, utifrån 14 nomineringar totalt. Här är resultatet:

:vinnare: Vinnare av utmärkelsen för årets mest kunniga medlem är @Lasseman

En av motiveringarna från @Brorsan:
lasseman.PNG

Lassemans kunskap inom KFM, inkasso, skatteverket och juridik är ovärderlig för forumet. Med 3000 inlägg i år så sprids denna kunskap minst sagt, exempel i trådar som skuldsaneringstråden och Löneutmätning.

:vinnare: Vinnare av utmärkelsen för årets mest hjälpsamma medlem är @Terry_

Motiveringen tar vi från @LånaUtanPapper nominering:
terry.PNG

@Terry_ - Nästan alla medlemmar, ny som gammal här inom samtliga forumsdelar, inklusive mig själv har lärt sig något nytt och fått hjälp en eller troligen flera gånger. ”

Finns många exempel på hjälpsamma inlägg. Här är ett exempel skrivet nyligen, men även trådarna ”Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg” och ”Mitt spelmissbruk” är bra exempel. Där kan andra medlemmar få hjälp och idéer bara genom att följa med.

-----

Gratis till @Lasseman och @Terry_!

Tack för alla nomineringar också. Kom in fler än jag väntat mig.

Årets medlem utses i början av Januari som vanligt (baseras på trofépoäng).
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp