Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Vivus avbetalningsplan funkar det för vissa?

Diskussion i 'Inkasso' startad av kex, 25 januari 2018.

1. kex

kex Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Trofépoäng:
    32
    Hej har ett lån på vivus runt 16000 kr har varit sen 4 månader men har skjutit upp betalningen med 3300 kr i månaden vilket är jobbigt. har tänkt och betala klart allt i aprill när jag får mina skattepengar.

Hej , tack för ditt mail!

Vi noterar ditt meddelande och tackar för informationen.

Vi har tyvärr ingen möjlighet att upprätta avbetalningsplan på detta lån. Enligt grundavtalet så kan man antingen reglera hela lånet inom 30 dagar eller så har man också möjligheten att betala lägsta beloppet. Genom att betala lägsta beloppet förskjuter du ditt förfallodatum med 30 dagar plus att du amorterar på lånet med 3%. lägst belopp att betala 3300 kr.

Har pratat med 2 stycken personner på deras kundtjänst och enligt dom värka det omöjligt att göra upp en plan. hur gjorde ni?

2. Nisse

Nisse V.I.P

Mottagna gillanden:
    42
    Trofépoäng:
    157
    Hej, jag struntade i att betala, tills lånet blev uppsagt, då vart det helt plötsligt inga problem att få en avbetalningsplan.

3. F.d Sms lånaren.

F.d Sms lånaren. V.I.P

Mottagna gillanden:
    26
    Trofépoäng:
    102
    Vissa har fått avbetalningsplan efter att man förlängt lånet i 12 månader dvs 1 år.Dom är lite konstiga när det gäller det där med avbetalningsplaner.

4. ca5tio

ca5tio V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    855
    Trofépoäng:
    847
    Jag fick avbetalningsplan när jag förlängt 1 år, innan var de stenhårda jag ringde och mejlade och tjatade .Men det brydde sig de inte om, men plötsligt efter 1 år så mejlade de mig och erbjöd avbetalningsplan ränte och avgiftsfritt. Planen var uppdelad på 1år.

5. tröttmössa

tröttmössa V.I.P

Mottagna gillanden:
    241
    Trofépoäng:
    397
    Så för mig med
    Betala i ca:1år efter ständigt och jämt sen avbetalningsplan

6. Kexx

Kexx Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    6
    oki tackar för era svar. så vad tror ni kommer dom gå med på en avbetplan efter 30 dagar eller ska jag fortsätta betala in minium summan.

Dela sidan