- Meddelanden
- 8 372
- Mottagna reaktioner
- 5 243
- Poäng
- 3 457
Så dom hota med KF till dig med och skickade mail med bifogat inkassobrev?Ja, mitt gick till Gothia. Men vivus själva lovar på hedersord och samvete att de skickar direkt till Kf om du inte betalar omgående.
Ja! De sa att om jag inte betalar 10 000 kr omgående så skickas hela skulden till Kf. Jag frågade dem om de inte kommer skicka till inkasso först men de sa nej, Kf direkt. Jag kunde inte betala 10 000 kr därför sa jag till de ok skicka till Kf. En vecka senare fick jag brev fr Gothia! Vivus är hemska!Så dom hota med KF till dig med och skickade mail med bifogat inkassobrev?
Var det här nyligen?Ja! De sa att om jag inte betalar 10 000 kr omgående så skickas hela skulden till Kf. Jag frågade dem om de inte kommer skicka till inkasso först men de sa nej, Kf direkt. Jag kunde inte betala 10 000 kr därför sa jag till de ok skicka till Kf. En vecka senare fick jag brev fr Gothia! Vivus är hemska!
Mitt var på ca 20 000 kr och Gothia ville ha minst 2000 kr men det skulle aldrig gå att jag kunde betala så mkt så de gick med på 1200 kr. Sen fick jag sänkt under pandemin till 600 kr. Nu 800 kr och fryst ränta.Vad kan man tänkas få för avbetalningsplan på 45000 kr hos Gothia?
2 år sedan, men andra som släppt nyligen har också fått Vivus skickat till Gothia.Var det här nyligen?