• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Wahlbeck vs Nordax

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Nä det ska gudarna veta att det inte blir och skulle en journalist ringa mig så skulle nog den undra om jag är helt dum i huvudet när det gäller lån och det man sitter i
Men är en envis en och jobbar vidare på vägen mot ett någotsånär normal ekonomi
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Har läst artiklarna.. detta är ju bara konstigt. Ta ett lån i hop om att förtaget går i konkurs? Inte betala för den höga räntan? Det var nog det dummaste ursäkt jag hört på länge? Så där kanske skulle jag resonera för några år sedan.. det är väl bara o inse att han har en bråkig ekonomi och kan inte betala och hittar på ursäkter. Precis som jag gjorde en gång i tiden.
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Det fanns en journalist som ville ha hjälp med sanningen om sms-lån/dyra lån får P1. Men tror ingen ville prata med honom.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 101
Mottagna reaktioner
2 472
Poäng
1 557
Väldigt stor skillnad på intervjuerna i Expressen kontra Göteborgs-Posten (ursprung Hallandsposten). Man undrar ju om de intervjuat samma person... i GP står det att han tänker betala så fort han sålt huset och att bestrida i Tingsrätten var mer som ett statement.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp