Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wasa Kreditkort

Hej,

Är det någon här som har Wasa kreditkort?

Jag undrar om man på något sätt kan få ut dom pengarna ifrån det kortet? Man kan ju inte föra över det till sitt konto som många andra kort.

Man kan ju använda det via Betalo men skulle vilja släcka lite högräntekrediter med Wasas kreditkort men vet fan inte hur man går till växa.

Tips tas gärna emot :D!

Vet inte om det skiljer sig mellan LF kreditkort eller Wasa men LF kreditkort ska man kunna det. Inte sökt det än själv men har tänkt när mitt UC betyg stabiliserar sig.

LF och Wasa är väl samma, hur gör man på LF?

LF och Wasa är väl samma, hur gör man på LF?
Ja, dom ägs av LF men är inte 100% om dom har olika kreditkort eller om det är samma.
Jag har det som sagt inte idag men vad jag läst på deras hemsida så blir det som en kontokredit så man kan ta ut pengar från det.

Ja, dom ägs av LF men är inte 100% om dom har olika kreditkort eller om det är samma.
Jag har det som sagt inte idag men vad jag läst på deras hemsida så blir det som en kontokredit så man kan ta ut pengar från det.
Det är olika kort. Wasa är ett helägt finansbolag med egna produkter.

Har köpt busskort flera ggr på sambos Wasakort samt betalat i mataffärer med men aldrig tagit ut men det borde gå!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp