• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

American express krav?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Keppo

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
11 Oktober 2019
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Så pinsam du är som vill värva folk och utan ersättning Nyfikentill1000. Du lindar in det snyggt att du kan erbjuda så mycket men du nämner inte den lilla detaljen att du kommer få 22.500 poäng just nu med extrakampanjen vilket motsvarar 2000kr - ish.

Vissa personer erbjuder tom 1.500 spänn via swish för att värva.

Tycker forumet borde förbjuda värvning helt. Annars kommer fler börja spamma att de vill värva vilket har dödat forum förut. Rika som är här för att lura fattiga in i kreditfällan för att sko sig själva. Generellt hatar jag all form av affe länkar då det bara skapar giriga idioter.

Jag var inte seriös med att värva. Ville bara säga att det finns folk som betalar upp till 1.500 om du använder deras länk så du är korkad om du faller för Nyfikens usla erbjudande.

Första klass till USA har jag aldrig nämnt.
Kolla vad det kostar att boka resor med SQ F, ANA F m.m, där har du det verkliga värdet att bränna poängen på mr experten.

Det är hur lätt som helst med manufactured spend. Köpa pre-paid kort/lappar på macken och betala med amex. Sätt in på skrill och ta ut igen så bara ens egen ork sätter stopp för hur mycket sas poäng man orkar fixa. Därför orkar jag inte ens bry mig om att värva då manufactured spend är så lätt.
 
Senast ändrad:
G

Greddooo

Gäst
Poäng: 0
Tror ni jag går igenom?

330.000 inkomst

5% i UC risk

680.000 i synligt på UC.....inga andra kreditkort eller anmärkningar
3 FF
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp