• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Betalaräkning.se - är det någon som använt?

fredde

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
10 Mars 2013
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Nej, på den uc kopia jag fick har de bara fått information om det finns betalningsanmärkningar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som vet vilka öppettider de har? Vill få svar på några frågor från kundtjänst
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Får inget svar från kundtjänst varken via kontaktsidan eller via mejl är det någon som ställt frågor och fått svar?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Detta svar fick jag från dem angående vad som krävs för att bli lkund där:
Vi gör en övergripande helthetsbedömning där en många förfrågningar eller underskott av kapital inte ligger till grund för nekande. Är det däremot flera anmärkningar och kontinuerligt beteende så kommer den att avslås. Man får heller inte ha några direkta skulder till KFM.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Om det nu inte är svårt att få "lån" där är det då värt en uc och deras priser att söka där?
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Om det nu inte är svårt att få "lån" där är det då värt en uc och deras priser att söka där?

Självklart inte. Det är aldrig värt att ta ett sms-lån eller liknande. Det kan nog i princip alla som gjort detta misstag intyga.

Frågan är snarare om man verkligen måste och om det förbättrar ens situation. Svaret är förmodligen nej, du skjuter nog bara på problemen som blir värre.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vad menar de med direkta skulder hos KFM? aktuella betalningsförelägganden, ringer de o kollar eller är det fastställda skulder som ligger hos KFM de menar?
 

Robert

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 Augusti 2012
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har varit inne på deras sida och betalat en räkning fick endast en bekräftelse. Inget besked i min e post. Har gått in igen betalat damma räkning. Men fortfarande inget svar??? Någon som testat och inte gått svar. Har inga anmärkningar,
 

maro261

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
30 Januari 2012
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag sökte idag, fick svar direkt att de påbörjat behandling av ansökan, efter ett par timmar fick jag mail att ansökan var godkänd och räkningarna betalda! Man är godkänd i 12 mån innan de tar ny uc
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp