• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Erfarenheter av Daypay.se?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kolla om det ligger ett aktivt autogiro och dragning den 25/2. Annars kanske du inte blev beviljad.

Day pay fungerar bra annars! :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

mis2

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
14 Januari 2013
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
För några månader sen så skickade dom ut : Hej! Vi har nu sänkt våra krav på våra sökande vilket innebär att vi beviljar fler än förut.. betala bara våran SMS avgift på 30:- när du ansöker.......


Vet flera som sökte.... INGEN blev beviljad.....
 

thah

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Oktober 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Någon mer som fick plötsligt avslag av daypay idag? har lånat i 5 månader och aldrig varit sen. Fick erbjudande att låna mer som vanligt och svarade ja sedan fick jag ett sms att det var många som sökte och att det skulle ta längre tid att behandlaansökan. Någon timme senare får jag ett sms att lånet ej blev beviljad. Deras kundtjänst är ej nåbar såklart...
 

Therockerboy

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
29 April 2012
Meddelanden
102
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Någon mer som fick plötsligt avslag av daypay idag? har lånat i 5 månader och aldrig varit sen. Fick erbjudande att låna mer som vanligt och svarade ja sedan fick jag ett sms att det var många som sökte och att det skulle ta längre tid att behandlaansökan. Någon timme senare får jag ett sms att lånet ej blev beviljad. Deras kundtjänst är ej nåbar såklart...

Vilket belopp brukar du låna?

Jag brukar låna 1000 och fick sms'et att dom har längre tider än vanligt men har inte hört mer efter det så det blir intressant och se i morgon.

Har också alltid skött mina betalningar till dom.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Om det är så att du skött dina betalningar så låter detta faktiskt riktigt illa. Låter ju nästan som att man håller på och minska utlåningen men väljer att inte gå ut med detta då det alltid leder till att folk skiter i att låta autogirot dra pengarna för skulden.

Då de flesta av deras kunder behöver nya lån för att finansiera skulder så är vi mycket sårbara här.

God kreditsed? Knappast!

Riktigt illa? Ja?

Hur många av er här skulle råka illa ut om fler långivare plötsligt gjorde desamma?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är inte alls bra det här. Är det någon som fått bekräftat att ni får ett nytt lån.
 

vindruvan

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 September 2012
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag fick oxå mail att det var många som sökte o sen avslag..Allid skött mig!!!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kan ni som fått nya lån av Daypay bekräfta att detta går. Allt för många trogna kunder som helt plötsligt blivit nekade av detta bolag.

Det är viktigt att man uppdaterar kring detta så vi andra vet vad som gäller och inte tar för givet att man kan låna av dem framöver.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp