• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nytt lån - Fundmill, upp till 20000 kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FundMill-Johan

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Juli 2014
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Svar från Fund Mill

Hej alla!

Jätteroligt att ni uppmärksammar vår sida. Fund Mill lanserades i förra veckan och vi är så klart jättenyfikna på hur tjänsten upplevs.

Jag vill börja med att be kassaekonomi om ursäkt för det studsade mailet. På grund av tekniskt arbete så var adressen tillfälligt otillgänglig, men nu går det bra att maila oss igen.

De som läst vår hemsida känner redan till vår filosofi och vårt upplägg, men för er andra så kan jag ge en kort presentation: Vi erbjuder P2P-lån (http://banking.about.com/od/peertopeerlending/a/peertopeerlend.htm) och vårt mål är att vara prismässigt marknadsledande. För att kunna hålla räntorna nere är det avgörande med en säker kreditbedömning, annars måste man lägga extra ränta på lånen för att vara säker. Det är därför vi använder UC. Självklart använder vi inte våra medlemmars ID-uppgifter till något annat än förmedling av lån.

Som sagt, jätteroligt att ni hittat till vår sida och hjärtligt välkomna med ytterligare feedback!

/Johan
 
Senast ändrad:

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Hej Johan

Jag försöker ansöka men det kommer felmeddelande när man skall skapa konto hos er.

Vänligen förklara.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det är antagligen lika svårt att få som alla andra banklån. Dessutom
tar dom ju UC. Så tror inte att ni kommer få något.
 

linnea

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 Juni 2014
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
fund mill fungerar inte att ansöka om lån det är nog en stor bluff, har mailat dom, svarade gjorde dom via mail att de skulle kolla upp problemet med deras sida men de har inte gjort ett dugg så bluff är det nog
 

linnea

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 Juni 2014
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
varning för fund mill går inte att ansöka........
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Det var jag som påvisade för dem att det inte gick. Har kontakt med dem via mail så det är på gång
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp