Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen !!!

Nu vänder det rejält för mig ! Frågade idag mina föräldrar om det fanns möjlighet att kunna få baka in mitt Handelsbanken lån på 303k i huset eftersom det är obelånat och även värt 3,5 miljoner ! Och självklart så löser dom hela lånet !!!!!! Pappren ska skriva på måndag !!!!!! Detta är en stor Sten som släpper !!! Betalat 6500 kr jämte utmätningen , nu blir det 600 kr i ränta ! Det innebär jag kan spara och sen göra ackord med bolag efter bolag ! Men kan iallafall ta bort en skuld per månad med dom pengarna !!! Så oehört tacksam för hjälpen !! Så överlycklig verkligen !!!
Stort grattis

Nu vänder det rejält för mig ! Frågade idag mina föräldrar om det fanns möjlighet att kunna få baka in mitt Handelsbanken lån på 303k i huset eftersom det är obelånat och även värt 3,5 miljoner ! Och självklart så löser dom hela lånet !!!!!! Pappren ska skriva på måndag !!!!!! Detta är en stor Sten som släpper !!! Betalat 6500 kr jämte utmätningen , nu blir det 600 kr i ränta ! Det innebär jag kan spara och sen göra ackord med bolag efter bolag ! Men kan iallafall ta bort en skuld per månad med dom pengarna !!! Så oehört tacksam för hjälpen !! Så överlycklig verkligen !!!
Fantasiskt läsning efter varit ifrån sidan ett tag, grymt min vän stort grattis❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp