Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Äntligen

Har idag fått brev med beslut från Kronofogden! Dom har kollat upp så jag inte har några tillgångar, vilket jag inte har och gjort ett beslut om löneutmätning! Dom kommer att dra 9800 på min lön varje månad! Vilket känns helt okej för mig! Kommer försöka jobba extra framöver, vill göra rätt för mig ! Och även söka skuldsanering! Vill bara göra om och göra rätt framöver ! En skön känsla är det att jag inte tagit några nya lån på ett bra tag :) För första gången på länge kommer jag nog kunna sova inatt!

Gick igenom papprena nu,.och ser inte att vi fått avdrag för våra kostnader för bensin/bilar! Vi kör båda 5 mil tur och retur 5 dagar i veckan och båda bilarna står i min mans namn :/ Utan bilarna skulle Varken jag och min man kunna jobba då det inte går bussar tåg som passar! Och sjukt att man inte kan räkna av att man har ett barn hemma som är över 18 år som har flera diagnoser :( Bara hoppas hon får sin aktivitetsersättning beviljad framöver!

Om barnet går gymnasiet räknas det med, inte annars.
Resor till jobbet borde räknas

Kollade mitt beslut idag igen och det står ingenting om avdrag för resor! Skickade 1 mail och sa att min man har 2 bilar i sitt namn som vi använder för att pendla 5 mil ca 5 dagar i veckan! Jobbar ju båda heltid, och obekväma tider , så att pendla kollektivt går inte tyvärr :/

Malaja,
Varför inte söka skuldsanering direkt?

Kollade mitt beslut idag igen och det står ingenting om avdrag för resor! Skickade 1 mail och sa att min man har 2 bilar i sitt namn som vi använder för att pendla 5 mil ca 5 dagar i veckan! Jobbar ju båda heltid, och obekväma tider , så att pendla kollektivt går inte tyvärr :/

Då kommer det nog ändras inom kort.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp