Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blommans kamp igen" data-source="post: 487714" data-attributes="member: 14543"><p>Hej</p><p>Vill dela lite av min historia. </p><p>Jag har varit spelmissbrukare i många år, och fått en del hjälp och var spelfri till och från under några år</p><p>Men med alla skulder gick det inte längre så jag sökte skuldsanering och fick den beviljad på min andra ansökan. </p><p>Men när den var slut 2024 blev det återfall och inget litet heller. Har nu ett mående som inte är något vidare. Har åkt in akut för suesidförsök ett par gånger. Min nya skuld efter saneringen är 610000 som är synliga och c;a 10000 till. Jag var hos en skuldsanering och budget rådgivare som trodde att vi ansöka en gång till om några år. När jag har betalt lite på mina skulder. Och gått en behandling för mitt beroende.</p><p>Men jag har aldrig hört att man får sanering två gånger. </p><p>Min situation är tuff för det går inte ihop, och lämnar jag till kronofogden kommer jag väl aldrig kunna bli skuldfri. Lever med ständig ångest för hur jag har ställt till det efter saneringen.</p><p>Att det där jävla.. beroendet är så så starkt.</p><p>Hur skall man orka gå vidare? Finns det någon ljus framtid?</p><p>Jag har c:a tio år kvar att jobba, hur skall man få livet att gå ihop </p><p>Var tvungen att skriva av mig lite</p><p></p><p>Leenna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blommans kamp igen, post: 487714, member: 14543"] Hej Vill dela lite av min historia. Jag har varit spelmissbrukare i många år, och fått en del hjälp och var spelfri till och från under några år Men med alla skulder gick det inte längre så jag sökte skuldsanering och fick den beviljad på min andra ansökan. Men när den var slut 2024 blev det återfall och inget litet heller. Har nu ett mående som inte är något vidare. Har åkt in akut för suesidförsök ett par gånger. Min nya skuld efter saneringen är 610000 som är synliga och c;a 10000 till. Jag var hos en skuldsanering och budget rådgivare som trodde att vi ansöka en gång till om några år. När jag har betalt lite på mina skulder. Och gått en behandling för mitt beroende. Men jag har aldrig hört att man får sanering två gånger. Min situation är tuff för det går inte ihop, och lämnar jag till kronofogden kommer jag väl aldrig kunna bli skuldfri. Lever med ständig ångest för hur jag har ställt till det efter saneringen. Att det där jävla.. beroendet är så så starkt. Hur skall man orka gå vidare? Finns det någon ljus framtid? Jag har c:a tio år kvar att jobba, hur skall man få livet att gå ihop Var tvungen att skriva av mig lite Leenna [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
Topp