Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arbetsnarkomanen" data-source="post: 487715" data-attributes="member: 6793"><p>Har i dagsläget 640000kr hos kronofogden(löneutmätning) med höga räntor i snitt på 17-19 procent skulle jag bara betala 12500 i månaden så är det klart på 10år om det kan vara till någon guidning, men om jag istället betalar 16500 månaden är det färdigt på ca 5 år , har du möjlighet att jobba så pass att du får ut runt 30000kr efter skatt är detta väldigt lösbart utan skuldsanering så länge du inte låter det gå längre, och de månader du väntar på att löneutmätningarna börjar om du väljer att inte betala på lånen enligt avtal eller mer , betala då de pengarna du normalt hadde lagt på alla lån tillsammans på de lånen som är minst och de som har högst räntesats för att dra bort några år på eventuell löneutmätning, detta tips skulle jag även använda mig av vid ett försök att få skuldsanering för att visa att du har försökt gära något åt saken mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arbetsnarkomanen, post: 487715, member: 6793"] Har i dagsläget 640000kr hos kronofogden(löneutmätning) med höga räntor i snitt på 17-19 procent skulle jag bara betala 12500 i månaden så är det klart på 10år om det kan vara till någon guidning, men om jag istället betalar 16500 månaden är det färdigt på ca 5 år , har du möjlighet att jobba så pass att du får ut runt 30000kr efter skatt är detta väldigt lösbart utan skuldsanering så länge du inte låter det gå längre, och de månader du väntar på att löneutmätningarna börjar om du väljer att inte betala på lånen enligt avtal eller mer , betala då de pengarna du normalt hadde lagt på alla lån tillsammans på de lånen som är minst och de som har högst räntesats för att dra bort några år på eventuell löneutmätning, detta tips skulle jag även använda mig av vid ett försök att få skuldsanering för att visa att du har försökt gära något åt saken mvh [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
Topp