Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maki" data-source="post: 487751" data-attributes="member: 5589"><p>Jag själv har problem med spelberoende, och det är verkligen bland det värsta som finns. Det är väldigt tråkigt att höra om din situation, men ge inte upp.</p><p>Spontant tänker jag att om man ska ha någon chans så behöver man ett starkare skydd. En förvaltare är ett sådant exempel, eftersom det omöjliggör spelande. Min handläggare har föreslagit det som en lösning för mitt beroende, men eftersom jag arbetar på en myndighet skulle ett förvaltarskap innebära att jag inte kan ha kvar mitt jobb. Därför fick jag argumentera mycket för att handläggaren inte skulle skicka in en anmälan om förvaltarskap.</p><p>Men det kanske kan vara en lösning för dig om du ska ha en chans att få skuldsanering en andra gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maki, post: 487751, member: 5589"] Jag själv har problem med spelberoende, och det är verkligen bland det värsta som finns. Det är väldigt tråkigt att höra om din situation, men ge inte upp. Spontant tänker jag att om man ska ha någon chans så behöver man ett starkare skydd. En förvaltare är ett sådant exempel, eftersom det omöjliggör spelande. Min handläggare har föreslagit det som en lösning för mitt beroende, men eftersom jag arbetar på en myndighet skulle ett förvaltarskap innebära att jag inte kan ha kvar mitt jobb. Därför fick jag argumentera mycket för att handläggaren inte skulle skicka in en anmälan om förvaltarskap. Men det kanske kan vara en lösning för dig om du ska ha en chans att få skuldsanering en andra gång. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
Topp