Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Strulpelle" data-source="post: 488334" data-attributes="member: 4208"><p>Jag är 25% genom en skuldsanering själv som bottnar i ett spelmissbruk som grundats i ca 20 år. </p><p>Så här tänker jag, min ekonomi är så in i jäkeln stram så det blir inte mycket aktiviteter med ungarna i sommar kan jag säga. </p><p>Hur lång var din sanering, och lärde du dig inte att faktiskt leva knapert under de åren eller hade du lite flyt och genomgick en ganska "soft" sanering där du fick mer över än vad som var skäligt? </p><p>Anledningen till att jag frågar är att du kanske hade utrymme och spela även under saneringen.</p><p>Det är verkligen skit om så är fallet och när din sanering var över så öppnades portarna rejält till både lån och spel? </p><p>Detta är bara en tanke, en fråga.. </p><p>Jag vet hur in i helvete dåligt man mår när man återigen brännt en månadslön 2 timmar efter löning och man knappar in <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> med darrande fingrar kl 02.30 en tisdag natt. </p><p>Upplevde du ingen spärr inom dig själv, låt gå för att man tar ett återfall. </p><p>Med återfall menar jag inte spel utan konsekvensen av det. Att låna pengar. </p><p>100k hade man varit bra besviken men 600k då börjar det bli omöjligt återigen. </p><p>Jag lider med dig. </p><p>Jag har svårt att se att du får en sanering till. </p><p>Ärligt talat, vad säger att du inte lika bra skulle kunna få en tredje sen då så du kan hålla på hela livet. </p><p>Jag håller våra politiker och folkvalda ansvariga för att det tillåts vara så här. </p><p>Spel är rena jävla dyngan som gynnar bolagen multum men sätter tusentals personer som är svaga för den typen av kickar i absolut misär. </p><p>Jag var själv otroligt nära att avsluta mitt liv för det var inget liv att leva. </p><p>Jag hoppas att du hittar en lösning långsiktigt på ett eller annat sätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Strulpelle, post: 488334, member: 4208"] Jag är 25% genom en skuldsanering själv som bottnar i ett spelmissbruk som grundats i ca 20 år. Så här tänker jag, min ekonomi är så in i jäkeln stram så det blir inte mycket aktiviteter med ungarna i sommar kan jag säga. Hur lång var din sanering, och lärde du dig inte att faktiskt leva knapert under de åren eller hade du lite flyt och genomgick en ganska "soft" sanering där du fick mer över än vad som var skäligt? Anledningen till att jag frågar är att du kanske hade utrymme och spela även under saneringen. Det är verkligen skit om så är fallet och när din sanering var över så öppnades portarna rejält till både lån och spel? Detta är bara en tanke, en fråga.. Jag vet hur in i helvete dåligt man mår när man återigen brännt en månadslön 2 timmar efter löning och man knappar in [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] med darrande fingrar kl 02.30 en tisdag natt. Upplevde du ingen spärr inom dig själv, låt gå för att man tar ett återfall. Med återfall menar jag inte spel utan konsekvensen av det. Att låna pengar. 100k hade man varit bra besviken men 600k då börjar det bli omöjligt återigen. Jag lider med dig. Jag har svårt att se att du får en sanering till. Ärligt talat, vad säger att du inte lika bra skulle kunna få en tredje sen då så du kan hålla på hela livet. Jag håller våra politiker och folkvalda ansvariga för att det tillåts vara så här. Spel är rena jävla dyngan som gynnar bolagen multum men sätter tusentals personer som är svaga för den typen av kickar i absolut misär. Jag var själv otroligt nära att avsluta mitt liv för det var inget liv att leva. Jag hoppas att du hittar en lösning långsiktigt på ett eller annat sätt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Återfall i spelmissbruk efter skuldsanering – vad kan jag göra nu?
Topp