• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Återfall

luck122

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Augusti 2019
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Hej,

Vet inte vad ska jag göra nu

Coop privatlån: 250000 kr
Ica banken: 100000 kr
Fairlo: 30000 kr
Monara: 5000 kr
Lumify: 48000 kr
Totalt: 433000 kr
Vill bli av med Fairlo, monara och lumify eller tror ni kan jag ta en samlingslån på 500000 kr?

uppskattar verkligen om ni hjälper mig med det, har tyvärr låg inkomst på 23k per månad kan inte tyvärr betala alla fakturor.
Mitt kreditvärdighet ligger på 1,8

tack på förhand
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Min vän du har två val. Antingen lär du dig om varför du tog ett återfall håller huvudet högt lär dig av läxan. Återfall händer allt är inte förlorat för det…. Men antingen lär man sig av läxan så det inte händer igen…

nummer två du kan tycka synd om dig själv skippa allt du byggt upp och falla ännu längre ner.

jag tycker du väljer nummer 1. Släng iväg ett pm ska jag göra allt för att hjälpa dig!
/ en nykter spel/alkohol/drog
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hej,

Vet inte vad ska jag göra nu

Coop privatlån: 250000 kr
Ica banken: 100000 kr
Fairlo: 30000 kr
Monara: 5000 kr
Lumify: 48000 kr
Totalt: 433000 kr
Vill bli av med Fairlo, monara och lumify eller tror ni kan jag ta en samlingslån på 500000 kr?

uppskattar verkligen om ni hjälper mig med det, har tyvärr låg inkomst på 23k per månad kan inte tyvärr betala alla fakturor.
Mitt kreditvärdighet ligger på 1,8

tack på förhand
Angående pengarna. Skippa betala lumify. Låt den gå vidare. Hade försökt ringt ica/coop för att be om en betalfri månad.
 

luck122

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Augusti 2019
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Min vän du har två val. Antingen lär du dig om varför du tog ett återfall håller huvudet högt lär dig av läxan. Återfall händer allt är inte förlorat för det…. Men antingen lär man sig av läxan så det inte händer igen…

nummer två du kan tycka synd om dig själv skippa allt du byggt upp och falla ännu längre ner.

jag tycker du väljer nummer 1. Släng iväg ett pm ska jag göra allt för att hjälpa dig!
/ en nykter spel/alkohol/drog
Tack så mycket för din svar , behövde faktiskt detta. Hur kan man skicka pm?
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 004
Mottagna reaktioner
430
Poäng
557
Min vän du har två val. Antingen lär du dig om varför du tog ett återfall håller huvudet högt lär dig av läxan. Återfall händer allt är inte förlorat för det…. Men antingen lär man sig av läxan så det inte händer igen…

nummer två du kan tycka synd om dig själv skippa allt du byggt upp och falla ännu längre ner.

jag tycker du väljer nummer 1. Släng iväg ett pm ska jag göra allt för att hjälpa dig!
/ en nykter spel/alkohol/drog
Tjena dunder, hade uppskattat lite hjälp också. Kan jag slänga iväg ett pm också?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp