Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Billån & Privatleasing
19 åring billån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Botnut71" data-source="post: 264757" data-attributes="member: 6432"><p>Hej, tänkte passa på att handla ny bil nu när man fortfarande är ung och iprincip inte har några utgifter och tänkte kolla om ni tror att det är några problem att få ett billån.</p><p></p><p>Lånet är på ca 170 000 med runt 40 000 som kontantinsats.</p><p></p><p>Är fastanställd från och med den här månaden och har en lön på 24 500 kr i månaden om jag jobbar 40 timmar i veckan, dock så har jag jobbat på samma företag sen juni förra året men då hade jag inget tillsvidareanställning.</p><p></p><p>Får även CSN-lån och bidrag tills december den här månaden, vilket blir 11 000 i månaden.</p><p></p><p>Det jag tror kan bli ett problem är att min UC bara visar 89 000 i inkomst eftersom jag började jobba så sent, samt så är min riskprognos på 12,70%, den var på 4% tidigare men gjorde en ansökan på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">lendo</a> och Nordea för blancolån, notera att jag inte fick ett låneförslag av någon av dem men det beror nog på deklarerade inkomsten i UC samt min ålder.</p><p></p><p>Har totalt 5 UC:n i år och har aldrig haft någon anmärkning eller några registrerade krediter.</p><p></p><p>Bor gratis fram tills nästa år med min flickvän så har iprincip inga utgifter förutom mat för 2 personer.</p><p></p><p>Tänkte att det inte borde vara några problem att få ett lån när man har god ekonomi men tydligen så hade jag fel eftersom Nordea och lendo nekade mina ansökningar på 170 000, tror ni att det blir annorlunda med ett billån där det finns en viss säkerhet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Botnut71, post: 264757, member: 6432"] Hej, tänkte passa på att handla ny bil nu när man fortfarande är ung och iprincip inte har några utgifter och tänkte kolla om ni tror att det är några problem att få ett billån. Lånet är på ca 170 000 med runt 40 000 som kontantinsats. Är fastanställd från och med den här månaden och har en lön på 24 500 kr i månaden om jag jobbar 40 timmar i veckan, dock så har jag jobbat på samma företag sen juni förra året men då hade jag inget tillsvidareanställning. Får även CSN-lån och bidrag tills december den här månaden, vilket blir 11 000 i månaden. Det jag tror kan bli ett problem är att min UC bara visar 89 000 i inkomst eftersom jag började jobba så sent, samt så är min riskprognos på 12,70%, den var på 4% tidigare men gjorde en ansökan på [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]lendo[/URL] och Nordea för blancolån, notera att jag inte fick ett låneförslag av någon av dem men det beror nog på deklarerade inkomsten i UC samt min ålder. Har totalt 5 UC:n i år och har aldrig haft någon anmärkning eller några registrerade krediter. Bor gratis fram tills nästa år med min flickvän så har iprincip inga utgifter förutom mat för 2 personer. Tänkte att det inte borde vara några problem att få ett lån när man har god ekonomi men tydligen så hade jag fel eftersom Nordea och lendo nekade mina ansökningar på 170 000, tror ni att det blir annorlunda med ett billån där det finns en viss säkerhet? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Billån & Privatleasing
19 åring billån
Topp