Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2-3 dagar sen med skuld till kf

Vad händer om man betalar in en skuld som gått till kf 2-3 dagar sent efter man skrivit på och de 10 dagarna?
Tror jag måste göra så nu
Förstår att det blir nått utslag /dom men sen då?

Betalar du in allt så händer inget mer

Tack för svar och anmärkning tja har redan så en mer eller mindre kvittar
Låter som jag är likgiltig , men fick två bara för nån vecka sedan
Man tappar lite ork ibland att kämpa på

Förlåt om jag är trög men om man får ett utslag och sedan betalar efter en vecka-2 veckor . Då är det väl inget mer med det?
Förstår att man får skuldsaldo hos kf men är väl fortfarande till vederbörande som man är skyldig som man betalar till?
För anmärkning kan de ge innan det gått till kf om de vill, det är aldrig kf som ger anmärkning
Det är väl först om det går till tinget som det kommer upp i typ lexbase och så?
har aldrig släppt så långt och kommer betala en dag försent men vill ändå veta

Förlåt om jag är trög men om man får ett utslag och sedan betalar efter en vecka-2 veckor . Då är det väl inget mer med det?
Förstår att man får skuldsaldo hos kf men är väl fortfarande till vederbörande som man är skyldig som man betalar till?
För anmärkning kan de ge innan det gått till kf om de vill, det är aldrig kf som ger anmärkning
Det är väl först om det går till tinget som det kommer upp i typ lexbase och så?
har aldrig släppt så långt och kommer betala en dag försent men vill ändå veta
Exakt så, precis, stämmer, stämmer och det är ingen fara med att betala ett tag efter sista datum. Riktigt så fort går det inte såvida det inte sitter fogdar och rullar tummarna och väntar på något nytt färskt ärende att ta itu med (knappast troligt va?).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp