Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Att inse...

Kommit fram till ett läge där jag inser att det inte räcker. Vänt ut och in på allt inklusive mig själv. Men pengarna räcker inte till alla räkningar. Ferratum nej, credway nej mm. Skrivit till dessa men inte fått svar. Deppigt.

Japp, det verkar bli så till slut. Klart man inte vill ha skulder men det kanske inte går att undkomma kfm och det måste väl ändå vara okej för vissa klarar sig ur det också till slut. Gör det som går, en vacker dag kanske pengarna räcker igen.

Lycka till!

Kommit fram till ett läge där jag inser att det inte räcker. Vänt ut och in på allt inklusive mig själv. Men pengarna räcker inte till alla räkningar. Ferratum nej, credway nej mm. Skrivit till dessa men inte fått svar. Deppigt.
Så var det för mig också innan jag släppte det mesta. Orkade verkligen inte längre. Spelat o shoppat tidigare drömde om den stora vinsten som tyvärr uteblev.
Gjorde lite som @Lilaros trodde att en vinst skulle rädda mig men tyvärr blev det bara värre.
Nu vet jag inte orsaken till din situation men om du spelar så sluta det blir bara värre.

Så var det för mig också innan jag släppte det mesta. Orkade verkligen inte längre. Spelat o shoppat tidigare drömde om den stora vinsten som tyvärr uteblev.
Gjorde lite som @Lilaros trodde att en vinst skulle rädda mig men tyvärr blev det bara värre.
Nu vet jag inte orsaken till din situation men om du spelar så sluta det blir bara värre.

Japp, jag har lagt några tusen sedan spelstoppet 1 januari. Det är bara att ge upp och släppa allt/hälften/det som behövs.
"bara". = ) Jag ska sluta lägga in pengar. Det är svårt.

Japp, jag har lagt några tusen sedan spelstoppet 1 januari. Det är bara att ge upp och släppa allt/hälften/det som behövs.
"bara". = ) Jag ska sluta lägga in pengar. Det är svårt.
Ja man hoppas ju på den stora vinsten men den kommer ju aldrig.

Ja man hoppas ju på den stora vinsten men den kommer ju aldrig.

Jag blev arg igår. Tänkte aldrig mer röra det sen satte jag in 570 och hade 900 kr efter att ha legat på 30 kr men blev blinded av att ligga plus och började slarva med för höga bet när inget hände. Tänkte inte på hur lång tid det tar att sälja saker för 570 kr eller att 330 kr hade gjort bra skillnad.
Och så ska man vakna med den ångesten. Hoppades kunna vinna till några räkningar. Det var inte svårt att skita i det förut men nu behöver jag 31 000 så varje räkning jag betalar känns skönt men ändå som att jag slänger bort en chans att kunna ordna saker.... skitdag. Måste få in så mycket pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp