Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Behöver akut hjälp – vad kan jag göra när jag inte har någon att vända mig till?

Nej, jag är inte speciellt aktiv. Och jag mår heller inte speciellt bra. Och jag har i princip slutat kämpa. Men jag ville bara fråga folk om hjälp. Jag har redan scannat av de jag känner. Jag behöver en telefon. Att jobba i (saknar dator) och att kunna bli nådd. Min gamla med 8-9 år på nacken har dött. Jag har redan sålt allt jag äger så det är inte riktigt ett alternativ längre. Godkänner lånforum detta så får folk gärna skicka PM till mig om man skulle kunna tänka sig skänka en eller nåt annat upplägg. Jag tror många vet om vem jag är så skippa gärna tråkiga kommentarer.

Tack för mig.

Refurbly har en tjänst där du kan hyra telefoner det som krävs är creditsafe utan anmärkning. Det kan kanske vara något?

Det finns väl facebookgrupper där man kan önska sig en begagnad telefon eller liknande testa leta upp några sådan grupper så kanske du får något erbjudande. Fast du kanske inte kommer åt facebook så lätt då du inte har telefon att surfa med alternativt dator.

Det finns väl facebookgrupper där man kan önska sig en begagnad telefon eller liknande testa leta upp några sådan grupper så kanske du får något erbjudande. Fast du kanske inte kommer åt facebook så lätt då du inte har telefon att surfa med alternativt dator.
Dator har jag tillgång till iaf som tur är annars kunde jag inte skrivit här.

Jag har en olåst iPhone 13 (eller är det 11?) du skulle kunna få.

Bytte nyss mobil då jag vet att den kommer behöva bytas ut inom två år. Men då har du den tiden på dig att få tag i en ny iaf?

BankID funkar fortfarande på den, men jag behöver isåfall tömma den och återställa den.. Vet dock inte om jag har lådan kvar till den. Hojta om det låter intressant, annars hamnar den på tippen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp