Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Behöver er hjälp att prioritera räkningar - kan jag klara detta?

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Hej alla!
Följt många trådar här gällande tips och råd att navigera sig framåt i skuldträsket

Som mitt användarnamn säger så är jag inget fan av lumafinans då det därifrån började eskalera med mycket nya lån och krediter för att betala deras fakturor.

Nu försöker jag stoppa karusellen men situationen är ohållbar men jag är inte aktuell för skuldsanering och behöver hålla mig borta från KF då jag har medsökande på lån.

Hoppas ni kan ge mig era erfarenheter och kunskap om hur sen man kan vara med betalningar innan kredit sägs upp, vilket inkasso det skickas till eller direkt till KF och om ni vet något annat som är viktigt att veta när det gäller att undvika KF.

Behöver prioritera räkningarna så behöver rotera inbetalningar för kan inte betala alla samtidigt. Har katastrofal UC som kommer repa sig nästa år så att samla är inget alternativ.

Saldo Bank - 30 000 kr - 1600 kr i månaden
Loanstep - 50 000 kr - 1500 kr i månaden
Northmill bank - 50 000 kr - 1500 kr i månaden
Tryggkredit - 66 000 kr - 2000 kr i månaden
Lumify - 6500 kr - 1200 kr i månaden
Binly - 20 000 kr - 1200 kr i månaden
Tomly - 57 000 kr - 6100 kr i månaden
Collector bank - 149 000 kr - 2400 kr i månaden
Creditstar - 50 000 kr - 1400 kr i månaden

TACK alla vänliga själar där ute för att ni hjälper så många och hoppas nu ni kan ge mig hopp!??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp