Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Besök från kronofogden

väntar besök från kronofogden i veckan, är grymt nervös och håller på att bryta ihop totalt.. En fundering, jag har flera ärenden hos KFM, säg att endast ett av dessa har gått till utmätning, skulle det då räcka om jag betalar det ärendet för att slippa besöket? (Skjuta på det blir det ju, tills andra ärenden går lika långt).

Eller kommer de besöka mig så länge jag har ett skuldsaldo?

Någon som har några bra tips eller råd inför besöket?

Nån här som lyckats skjuta/flytta fram ett besök? Har eventuellt en lösning på mina KFM-skulder på gång, och därför hade det varit bekvämt o slippa släppa in dom här hemma..

Nja flytta fram ett besök så här snabbt inpå som denna veckan,kan nog bli lite svårt.Har du en lösning på detta problemet evt,så borde du kontakta dom omedelbart nu på morgonen,så kanske dom kan ge dig lite tid till.

Vadå besök? Pga delgivning eller för en utmätning?

Själv har jag löneutmätning. 15000 kr dras av varje månad på lönen. Jag har inte fått något hembesök. Dom ringde bara. Jag talade om för dom att dom kommer lämna min lägenhet med mindre än dom kom dit med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp