Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalning till SBAB

Hej,

Så jag har ett blanco hos SBAB som är reggat på autogiro men denna månad har jag avbrutit betalning. Jag har inte tagit bort dom från mitt autogiro men bara avbrutit denna månadsbetalning.

Denna månadsbetalning har jag istället betalat manuellt från ett annat konto så de får pengarna. Kommer detta vara ett problem tror ni? Kommer mina framtida autogiro betalningar krångla pga detta?

Jag använder mig av Swedbank vanligtvis för övrigt...

Hej,

Så jag har ett blanco hos SBAB som är reggat på autogiro men denna månad har jag avbrutit betalning. Jag har inte tagit bort dom från mitt autogiro men bara avbrutit denna månadsbetalning.

Denna månadsbetalning har jag istället betalat manuellt från ett annat konto så de får pengarna. Kommer detta vara ett problem tror ni? Kommer mina framtida autogiro betalningar krångla pga detta?

Jag använder mig av Swedbank vanligtvis för övrigt...

Du behöver lämna ett medgivande till SBAB igen om du tog bort det.

Du behöver lämna ett medgivande till SBAB igen om du tog bort det.

Alltså jag tog inte bort medgivandet utan jag valde att ta bort den schemalagda betalningen genom autogiro enbart för majmånad.

SBAB står fortfarande som godkänt för Autogiro.

Tror ni SBAB bryr sig om att pengarna betalts in från ett annat konto denna gång?

Alltså jag tog inte bort medgivandet utan jag valde att ta bort den schemalagda betalningen genom autogiro enbart för majmånad.

SBAB står fortfarande som godkänt för Autogiro.

Tror ni SBAB bryr sig om att pengarna betalts in från ett annat konto denna gång?

Spelar ingen roll vart betalning kommer ifrån.

Lite osäker på hur du tagit bort en månad för autogiro utan ta bort medgivande, vanligtvis fungerar det inte så.

Är det autogiro eller en överföring du lagt upp?

Spelar ingen roll vart betalning kommer ifrån.

Lite osäker på hur du tagit bort en månad för autogiro utan ta bort medgivande, vanligtvis fungerar det inte så.

Är det autogiro eller en överföring du lagt upp?

På Swedbank kan man se ”kommande autogiro betalningar”

O då ser jag att 31 maj har jag en som kommer och den tog jag bort helt enkelt. När jag sedan kollar vilka som är godkänt för autogiro finns SBAB kvar där

På Swedbank kan man se ”kommande autogiro betalningar”

O då ser jag att 31 maj har jag en som kommer och den tog jag bort helt enkelt. När jag sedan kollar vilka som är godkänt för autogiro finns SBAB kvar där

Det är möjligt, har för mig de bara är för överföringar man lagt in och inte autogiro.

Vanligtvis kan man inte se autogiro, eller var så förut iaf.

Men i värsta fall så får du en faktura digitalt eller hem.

Det är möjligt, har för mig de bara är för överföringar man lagt in och inte autogiro.

Vanligtvis kan man inte se autogiro, eller var så förut iaf.

Men i värsta fall så får du en faktura digitalt eller hem.

Även fast jag betalt in de manuellt?

Även fast jag betalt in de manuellt?

Nja denna månad lär dom inte skicka något. Är ju betalt.

Och skickar dom någon så kan du ignorera det. Skett i sånt fall per automatik.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp