3 Juli 2024 #1 K Kalleanke Viktig medlem Poäng: 51 Blev medlem 22 Mars 2024 Meddelanden 57 Mottagna reaktioner 13 Poäng 51 Jag fick för en månad en betalningplan men fick nyligen nytt jobb och nu har jag fått en till betalningplan kommer den att skickas om till borgenärer?
Jag fick för en månad en betalningplan men fick nyligen nytt jobb och nu har jag fått en till betalningplan kommer den att skickas om till borgenärer?
3 Juli 2024 #2 L Lasseman V.I.P & LF entusiast Poäng: 11 977 Moderator Årets mest kunniga En av våra mest hjälpsamma Blev medlem 25 Juli 2014 Meddelanden 31 584 Mottagna reaktioner 16 572 Poäng 11 977 Kalleanke sa: Jag fick för en månad en betalningplan men fick nyligen nytt jobb och nu har jag fått en till betalningplan kommer den att skickas om till borgenärer? Klicka för att se resterande... Japp, skickas och ska delges om det inte bara är marginella förändringar
Kalleanke sa: Jag fick för en månad en betalningplan men fick nyligen nytt jobb och nu har jag fått en till betalningplan kommer den att skickas om till borgenärer? Klicka för att se resterande... Japp, skickas och ska delges om det inte bara är marginella förändringar