• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Beviljad skuldsanering idag!!!

123turgumma

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Februari 2014
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
45
Poäng
157
Vilken lättnad, idag kom beskedet i Kivra och vi har nu fått vår skuldsanering beviljad!!
Om 4.5 år är både jag och min man fria och kan starta om på nytt
Utan detta forum, och utan alla andras berättelser om lättnaden kring en sanering så hade vi nog fortfarande suttit i träsket med ångest, sömnlösa nätter och magsår!
inatt kommer jag förmodligen kunna sova första natten utan ångestdämpande medicin!
skumpa och något gott att äta får det också bli

tack till alla er som vågar dela och berätta om eran väg till frihet! Utan er hade jag nog inte vågat söka om skusan!
Önskar alla en trevlig helg ❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Vilken lättnad, idag kom beskedet i Kivra och vi har nu fått vår skuldsanering beviljad!!
Om 4.5 år är både jag och min man fria och kan starta om på nytt
Utan detta forum, och utan alla andras berättelser om lättnaden kring en sanering så hade vi nog fortfarande suttit i träsket med ångest, sömnlösa nätter och magsår!
inatt kommer jag förmodligen kunna sova första natten utan ångestdämpande medicin!
skumpa och något gott att äta får det också bli

tack till alla er som vågar dela och berätta om eran väg till frihet! Utan er hade jag nog inte vågat söka om skusan!
Önskar alla en trevlig helg ❤️
Stort grattis till er! Vad hade ni för förutsättningar vid ansökan?
 

Loppaaan

Medlem
Poäng: 16
Blev medlem
8 Mars 2023
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
7
Poäng
16
Grattis!! Hur lång tid tog det från att ni godkänt betalplan till beviljad?
 

MioMinMio

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 Juli 2022
Meddelanden
83
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Vilken lättnad, idag kom beskedet i Kivra och vi har nu fått vår skuldsanering beviljad!!
Om 4.5 år är både jag och min man fria och kan starta om på nytt
Utan detta forum, och utan alla andras berättelser om lättnaden kring en sanering så hade vi nog fortfarande suttit i träsket med ångest, sömnlösa nätter och magsår!
inatt kommer jag förmodligen kunna sova första natten utan ångestdämpande medicin!
skumpa och något gott att äta får det också bli

tack till alla er som vågar dela och berätta om eran väg till frihet! Utan er hade jag nog inte vågat söka om skusan!
Önskar alla en trevlig helg ❤️
Jättestort grattis!!

Undrar hur stora skulderna var samt förutsättningar?

Skönt att bli av med skiten
 

123turgumma

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Februari 2014
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
45
Poäng
157
Både jag och mannen fick beviljad. 1.3 milj för mig i skuld och han 1.4milj. Två barn så betalplan på 4 år. Både har fast jobb med ca 35k i månaden vardera i lön. Skulderna är inte på grund av spelmissbruk eller annat
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 683
Mottagna reaktioner
1 694
Poäng
1 177
Både jag och mannen fick beviljad. 1.3 milj för mig i skuld och han 1.4milj. Två barn så betalplan på 4 år. Både har fast jobb med ca 35k i månaden vardera i lön. Skulderna är inte på grund av spelmissbruk eller annat
Får man fråga vad som är grunden till skuldsättningen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp