Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 485578" data-attributes="member: 3402"><p>Finns folk här som har börjat studera under skuldsanering (med studielån) och folk som tagit CSN trots utmätning med. Bara godkänd utbildning för CSN och att man pluggar minst 50% krävs.</p><p>Samt att man skött detta. <a href="https://www.csn.se/fragor-och-svar/kan-jag-studera-med-studiemedel-om-jag-har-tidigare-lan-eller-aterkrav.html" target="_blank">https://www.csn.se/fragor-och-svar/kan-jag-studera-med-studiemedel-om-jag-har-tidigare-lan-eller-aterkrav.html</a></p><p></p><p>Man får börja studera och till min kännedom ska man inte kunna tappa en skuldsanering som vunnit lagakraft pga studier. Däremot kan det vara svårt att få skuldsanering när man studerar, men är man väl inne i skuldsaneringen ska det gå bra är jag nästan säker på</p><p>Man omprövar att man vill betala mindre. Tror inte borgenärer har mycket att säga till om någon skulle vilja överklaga.</p><p></p><p>Dock inte fel att motivera det i omprövningen om man har ett extra argument som skulle kunna vara till sin fördel. Att man länge funderat på en utbildning och pga långvarig skada och operation som gör jobbet svårt har jag valt att gå den utbildningen, därav får jag en annan ekonomi och omprövar för att betala mindre. Tycker ändå det är bra att nämna argumentet om långvarig skada i omprövningen om det mot förmodan blir något tjafs med någon borgenär så har man kanske en extra grund där. Ifall det blir att du söker in på utbildning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 485578, member: 3402"] Finns folk här som har börjat studera under skuldsanering (med studielån) och folk som tagit CSN trots utmätning med. Bara godkänd utbildning för CSN och att man pluggar minst 50% krävs. Samt att man skött detta. [URL]https://www.csn.se/fragor-och-svar/kan-jag-studera-med-studiemedel-om-jag-har-tidigare-lan-eller-aterkrav.html[/URL] Man får börja studera och till min kännedom ska man inte kunna tappa en skuldsanering som vunnit lagakraft pga studier. Däremot kan det vara svårt att få skuldsanering när man studerar, men är man väl inne i skuldsaneringen ska det gå bra är jag nästan säker på Man omprövar att man vill betala mindre. Tror inte borgenärer har mycket att säga till om någon skulle vilja överklaga. Dock inte fel att motivera det i omprövningen om man har ett extra argument som skulle kunna vara till sin fördel. Att man länge funderat på en utbildning och pga långvarig skada och operation som gör jobbet svårt har jag valt att gå den utbildningen, därav får jag en annan ekonomi och omprövar för att betala mindre. Tycker ändå det är bra att nämna argumentet om långvarig skada i omprövningen om det mot förmodan blir något tjafs med någon borgenär så har man kanske en extra grund där. Ifall det blir att du söker in på utbildning [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Budget & ekonomitips under löneutmätning
Topp