Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collectors betallkoll

Tråkigt att du inte fick Seqr beviljat.
Det gör inte så mycket :) Men med tanke på att det är Collector som beviljar krediten både hos Betallkoll och Seqr så är det lite märkligt att det gick bra hos det ena men inte hos den andra.

Hej och tack för era svar. Såg att jag fått uc( den enkla från båda) stod att de borde beviljas båda två där. Fått ca 4700( 2 räkningar) hos betallkoll men inget svar ännu hos segr. Men stod något om att ett brev skulle komma hem som jag skulle godkänna?

Hej och tack för era svar. Såg att jag fått uc( den enkla från båda) stod att de borde beviljas båda två där. Fått ca 4700( 2 räkningar) hos betallkoll men inget svar ännu hos segr. Men stod något om att ett brev skulle komma hem som jag skulle godkänna?
Hej igen har du fått något svar på din ansökan om Seqr?

Senast ändrad:
Nä inte ett ljud :( bara under behandling står det. Har inte tagit tag i det och frågat

Du kan ringa kundtjänst måndag-fredag 8-17 telnr. 0200-567 820

Varit i kontakt med seqr nu. När det står under behandling så ska man få hem ett brev där man ska scanna något. Hur jag nu gör det? Scannar alltså? Ingen aning om det godkänt eller inte?

Ok, blir spännande se hur det kommer fungera

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp