Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 487878" data-attributes="member: 5090"><p>[USER=2963]@Streetspirit78[/USER] Med dem förutsättningarna borde du få grön flagg! Du har dessutom små barn!</p><p></p><p>Nu var jag såååå modig 😂 Jag svarade i telefon när handläggaren ringde. Inget bultande hjärta, ingen panik och ingen oro i magen! </p><p>Han skulle ändra mitt beslut lite, ändra min lön med hela 50kr då jag angett 50kr för mycket 😂. Sa att jag inte skulle betala den uteblivna elfakturan. Frågade om jag visste vad semesterersättningen skulle landa på, vilket jag inte vet, men han sa att eftersom du börjar arbeta i mitten av augusti så kommer det beslutet att du ska betala i augusti gälla men jag ska dubbelkolla med en kollega, sen kommer jag skicka nytt beslut i början på juli, men jag dubbelkollar och så hör jag av mig i eftermiddag.</p><p></p><p>Supertrevlig men känns lite osäker. Så länge det går vägen är det sak samma 🥰</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 487878, member: 5090"] [USER=2963]@Streetspirit78[/USER] Med dem förutsättningarna borde du få grön flagg! Du har dessutom små barn! Nu var jag såååå modig 😂 Jag svarade i telefon när handläggaren ringde. Inget bultande hjärta, ingen panik och ingen oro i magen! Han skulle ändra mitt beslut lite, ändra min lön med hela 50kr då jag angett 50kr för mycket 😂. Sa att jag inte skulle betala den uteblivna elfakturan. Frågade om jag visste vad semesterersättningen skulle landa på, vilket jag inte vet, men han sa att eftersom du börjar arbeta i mitten av augusti så kommer det beslutet att du ska betala i augusti gälla men jag ska dubbelkolla med en kollega, sen kommer jag skicka nytt beslut i början på juli, men jag dubbelkollar och så hör jag av mig i eftermiddag. Supertrevlig men känns lite osäker. Så länge det går vägen är det sak samma 🥰 [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Då får vi se var detta slutar.
Topp