- Meddelanden
- 178
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 297
Har fått hem ett par delgivningar från KFM angående några skulder. Men i delgivningarna så står det inte vad det gäller för ärenden. Det står bara tre olika nummer. Det står även att det är påminnelser, och det kan mycket väl vara så att de redan skickat ut detta innan. Men jag har inte varit hemma den senaste månaden, och har heller inte haft tillgång till all min post.
Så hur ska jag göra här? Ska jag skriva under och skicka in? Det kan ju inte vara meningen att man bara ska skriva under utan att ens få veta vad det gäller för skulder? Jag menar, kan man skicka ut delgivningskvittot, så kan man väl även skicka med ytterligare två A4-sidor med skrift där det står vad det är för skuld?
Så hur ska jag göra här? Ska jag skriva under och skicka in? Det kan ju inte vara meningen att man bara ska skriva under utan att ens få veta vad det gäller för skulder? Jag menar, kan man skicka ut delgivningskvittot, så kan man väl även skicka med ytterligare två A4-sidor med skrift där det står vad det är för skuld?