Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått en faktura på en skuld som vi redan betalat via löneutmätning!!

Har haft löneutmätning på ett lån hos Sergel inkasso som är slutbetalat och klar i maj 21. Har varit in och sett att skulden inte varit borttagen , och fick ett ett brev hem att om vi skulle betala en viss summa på det så skulle dom avskriva resten!? Har fått ut papper från rätten och skickat detta plus annat via mail till dom men vet inte om det räcker. Hur gör man för att få ett svar från dom. ?
Var likadant med en skuld från Gothia men till slut fick jag dom att ta bort den från deras inkassobolag. Varför gör dom så här... och vad händer om dom skickar detta till KF igen?? Kan ju inte betala samma summa igen då vi redan betalat

Var i samma situation med viaconto som vägrade stryka min skuld som var fullbetald via löneutmätning, dom ville ha mera pengar som jag starkt satte mig emot när jag ringde dem och förklarade läget, gick hårt mot hårt och dom sa ” för den här gången stryker vi dessa avgifter” sedan var ”avgifterna” och skulden borta, rent trams enligt mig då den avgiften som hävdade till inte ens existerade

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp