Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått hela lönen trots löneutmätning – vad ska jag göra nu?

Hej, den 15/5 fick jag beslutet om löneutmätning från kfm. Men idag ser jag att min arbetsgivare ändå betalar ut hela min lön imorgon. Betyder det att jag måste spara undan en del och betala tillbaka till kfm?

Har skrivit ett meddelande till kfm men tänkte höra om någon annan varit med om något liknande?

Senast ändrad:
Hej, den 15/5 fick jag beslutet om löneutmätning från kfm. Men idag ser jag att min arbetsgivare ändå betalar ut hela min lön imorgon. Betyder det att jag måste spara undan en del och betala tillbaka till kfm?

Har skrivit ett meddelande till kfm men tänkte höra om någon annan varit med om något liknande?
Dom som göra era löner hade nog inte fått beslutet innan dom stängde och gjorde klart majs lönekörning. Vilket betyder att löneutmätningen kommer starta nästa månad

Dom som göra era löner hade nog inte fått beslutet innan dom stängde och gjorde klart majs lönekörning. Vilket betyder att löneutmätningen kommer starta nästa månad
Åh, jag hoppas att det stämmer, hade då kunnat lösa en sista skuld så den slipper gå vidare. Tack för svaret :)

Åh, jag hoppas att det stämmer, hade då kunnat lösa en sista skuld så den slipper gå vidare. Tack för svaret :)
Du kan fritt disponera pengarna du får utbetalda.

Du kan fritt disponera pengarna du får utbetalda.
Tack för ditt svar Känns som det mest logiska egentligen eftersom beslutet kom mitt i månaden och såpass nära löning, men vill heller inte göra fel och kfm känns fortfarande väldigt stort och läskigt. Samtidigt är jag mest glad över att vara påväg till att få en skuldfri framtid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp