Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
För många kreditupplysningar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FörvirradTom" data-source="post: 293731" data-attributes="member: 6967"><p>Hej på er! </p><p></p><p>Jag är väldigt förvirrad nu. Har letat efter en bostadslån, har kollat först med Ordna Bolån och med <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> också, eftersom jag har inte alls bra koll om låner (jag hyrar). Så, båda gjorde kreditupplysningar - ordna till och med två - och det var ok för mig, varför inte? Jag kollade vad de hade för att bjuda och tackade nej. </p><p></p><p>Så nu har jag hittat banken jag vill tä lånen från, allt visar grönt med hur mycket jag tjänar och hur lite jag har tidigare lån, men sen: "din lånansäkning är förkastad pga öppna kreditupplysningar under året". Jag kollade med UC och de kan inte ta dem bort, eftersom de var gjort med mitt samtycke (ingen identitetsstöld, menar jag). </p><p></p><p>Så vad händer nu? Är det verkligen så att jag kan inte få en bostadslån under 2022 eftersom jag har öppna kreditupplysningar? Det finns 6 öppna nu, en från 2021 (Avanza) och 5 från januari 2022 (Ordna+Lendo) när jag ville bara reda ut vilka möjligheter jag hade angående bostadslånen? Jag är jätteförvirrad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FörvirradTom, post: 293731, member: 6967"] Hej på er! Jag är väldigt förvirrad nu. Har letat efter en bostadslån, har kollat först med Ordna Bolån och med [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] också, eftersom jag har inte alls bra koll om låner (jag hyrar). Så, båda gjorde kreditupplysningar - ordna till och med två - och det var ok för mig, varför inte? Jag kollade vad de hade för att bjuda och tackade nej. Så nu har jag hittat banken jag vill tä lånen från, allt visar grönt med hur mycket jag tjänar och hur lite jag har tidigare lån, men sen: "din lånansäkning är förkastad pga öppna kreditupplysningar under året". Jag kollade med UC och de kan inte ta dem bort, eftersom de var gjort med mitt samtycke (ingen identitetsstöld, menar jag). Så vad händer nu? Är det verkligen så att jag kan inte få en bostadslån under 2022 eftersom jag har öppna kreditupplysningar? Det finns 6 öppna nu, en från 2021 (Avanza) och 5 från januari 2022 (Ordna+Lendo) när jag ville bara reda ut vilka möjligheter jag hade angående bostadslånen? Jag är jätteförvirrad. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
För många kreditupplysningar
Topp