• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Förskottsbetalning av arbetsgivare

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 672
Mottagna reaktioner
1 700
Poäng
1 177
Hmmm…oftast håller jag med dig i Dina kommentarer, men här står ja förbryllad… För på vilket sätt är det ”nyttigt” att leva med löneutmätning?!
Själv anser jag att absolut ska man leva på ett minimum belopp när man inte själv ”gör rätt för sig”, men detta existensminimum är fullständigt horribelt ur ett långsiktigt perspektiv! Jag tror absolut att det fullständigt bryter ner personer… i förlängningen.
Igen… på vilket sätt är det nyttigt?!
Nyttigt var kanske fel ordval men har man tappat kontrollen över ekonomin och får löneutmätning så får man tänka om och handskas med dom pengarna man har. Man behöver ju ändra sitt sätt att leva och jag tror många får en annan insikt och förstår att man inte kan leva över sina tillgångar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 718
Mottagna reaktioner
1 729
Poäng
1 177
Nyttigt var kanske fel ordval men har man tappat kontrollen över ekonomin och får löneutmätning så får man tänka om och handskas med dom pengarna man har. Man behöver ju ändra sitt sätt att leva och jag tror många får en annan insikt och förstår att man inte kan leva över sina tillgångar.
Riktigt och relevant svar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp