Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

förstörd ekonomi, går det att rädda?

Hej, p.g.a ett tidigare spelberoende så har jag förstört min ekonomi ganska rejält. Har lån hos SEB (70000), banknorwegian (30000) nödkontanter (17000) cashbuddy (15000) trustbuddy (2*5000) och några små på 1000-3000 och ca 20k till vänner/familj
Jag har antagligen sämsta kreditbetyget men 20+ förfrågningar.
vad tror ni om mina chanser att få ett samlingslån? Har försökt en gång via freedom finance men då fick jag inget napp.
Nu har jag dock en medsökande (troligtvis) med ordnad ekonomi och inkomst på ca 400000 per år.
Själv har jag fast anställning och en inkomst på ca 280000 per år.

sen undrar jag hur det funkar med medsökande? Står den personen också på lånet? För vill inte att han ska ha lånet på sig, utan endast finnas som en "säkerhet".

Tacksam för svar, och ursäkta om texten är rörig, skrivet från mobil!

medsökande blir även betalningsansvarig

Hej, p.g.a ett tidigare spelberoende så har jag förstört min ekonomi ganska rejält. Har lån hos SEB (70000), banknorwegian (30000) nödkontanter (17000) cashbuddy (15000) trustbuddy (2*5000) och några små på 1000-3000 och ca 20k till vänner/familj
Jag har antagligen sämsta kreditbetyget men 20+ förfrågningar.
vad tror ni om mina chanser att få ett samlingslån? Har försökt en gång via freedom finance men då fick jag inget napp.
Nu har jag dock en medsökande (troligtvis) med ordnad ekonomi och inkomst på ca 400000 per år.
Själv har jag fast anställning och en inkomst på ca 280000 per år.

sen undrar jag hur det funkar med medsökande? Står den personen också på lånet? För vill inte att han ska ha lånet på sig, utan endast finnas som en "säkerhet".

Tacksam för svar, och ursäkta om texten är rörig, skrivet från mobil!

Hur långt är det kvar på dina förfrågningar innan de försvinner? har du några kreditkort? jag gick från "dåligt kreditbetyg till bra" genom att 12 av mina 10 UC försvann samt att jag betalade av två kreditkort ett på 20000 och ett på 5000. Jag tog ett lån på 50000 för att betala av det och andra sms lån men efter det så steg min ranking. Och nu idag blev jag även beviljad lån till min bostad hos banken på 1 miljon så visst finns hoppet för dig också. Mitt tips är att först få bort alla UC, efter det betala av alla kreditkort och därefter börja betala av alla lån alternativt ansöka om samlingslån

MvH

förstörd ekonomi? du har för fan inte ens en betalningsanmärkningar.
kom tillbaka när du har ett riktigt spelberoende, blivit dömd för bedrägeri flera gånger och har skulder i miljonklassen, då kan vi börja diskutera att du har förstörd ekonomi. du är inte ens halvvägs.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp