Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Felaktigt delgivningsbesök
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CJ81" data-source="post: 61978" data-attributes="member: 3614"><p>idag hände något märkligt.</p><p>Jag fick besök av en delgivningskvinna, men felaktigt.</p><p>20 mars skickade jag in ett delgivningskvitto. Det bör ha nått Kfm senast den 22 mars. Idag kom en delgivningskvinna och bad om min underskrift i samma ärende! Jag ifrågasatte givetvis detta och hon försökte bortförklara med att de som tar emot kvittona haft mycket att göra.</p><p>Jag frågade henne vad som händer nu, blir det en ny förklaringstid på 10 dagar. Hon visste inget och ryckte på axlarna.</p><p>Jag ringde direkt upp Kfm's kundtjänst, fick prata med en jättetrevlig kvinna som visst kunde berätta att mitt underskrivna kvitto inkommit den 21 mars. Som det borde. Hon blev helt förskräckt när hon hörde min historia och sa att så här fick det inte gå till. Hon skulle ta det med delgivningsavdelningen.</p><p>Jag känner bara: vad fan?! </p><p>Jag har ju gjort det jag ska för att slippa hembesök men tydligen har de noll koll? Och sen stå och skylla på att de har mycket att göra?</p><p>Känner att jag inte kan lite på den där myndigheten ett dugg.</p><p>Vad tycker ni att jag ska göra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CJ81, post: 61978, member: 3614"] idag hände något märkligt. Jag fick besök av en delgivningskvinna, men felaktigt. 20 mars skickade jag in ett delgivningskvitto. Det bör ha nått Kfm senast den 22 mars. Idag kom en delgivningskvinna och bad om min underskrift i samma ärende! Jag ifrågasatte givetvis detta och hon försökte bortförklara med att de som tar emot kvittona haft mycket att göra. Jag frågade henne vad som händer nu, blir det en ny förklaringstid på 10 dagar. Hon visste inget och ryckte på axlarna. Jag ringde direkt upp Kfm's kundtjänst, fick prata med en jättetrevlig kvinna som visst kunde berätta att mitt underskrivna kvitto inkommit den 21 mars. Som det borde. Hon blev helt förskräckt när hon hörde min historia och sa att så här fick det inte gå till. Hon skulle ta det med delgivningsavdelningen. Jag känner bara: vad fan?! Jag har ju gjort det jag ska för att slippa hembesök men tydligen har de noll koll? Och sen stå och skylla på att de har mycket att göra? Känner att jag inte kan lite på den där myndigheten ett dugg. Vad tycker ni att jag ska göra? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Felaktigt delgivningsbesök
Topp