Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Frågor om skuldsanering, processen, och hur det funkar vid beviljande
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DenSkuldsatteMannen" data-source="post: 283063" data-attributes="member: 4046"><p>Min sambo står ej med på några lån, det är min mamma som står med på ett och ett ex som står med på det andra, det är det bara 67.000 kvar på nu ungefär med 4.2 pocent ränta så det är det "bästa" lånet jag har utöver CSN</p><p></p><p>Men som onetwo skriver, jag har ingen inkomst nu och ingenting hos KF så det är ju ingen idé att ansöka nu, och skulle jag dessutom få ett arbete efter min utbildning ja då löser sig ju det mesta och jag går plus igen samt kan söka samlingslån och baka ihop de 14 krediter/blanco jag hår nu, extra jobba får jag inte då jag är i en åtgärd. </p><p></p><p>Med det sagt så är det väll bara att kämpa vidare och betala nästan 100.000kr i ränta varje år....så hemskt egentligen men som man bäddar får man ligga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DenSkuldsatteMannen, post: 283063, member: 4046"] Min sambo står ej med på några lån, det är min mamma som står med på ett och ett ex som står med på det andra, det är det bara 67.000 kvar på nu ungefär med 4.2 pocent ränta så det är det "bästa" lånet jag har utöver CSN Men som onetwo skriver, jag har ingen inkomst nu och ingenting hos KF så det är ju ingen idé att ansöka nu, och skulle jag dessutom få ett arbete efter min utbildning ja då löser sig ju det mesta och jag går plus igen samt kan söka samlingslån och baka ihop de 14 krediter/blanco jag hår nu, extra jobba får jag inte då jag är i en åtgärd. Med det sagt så är det väll bara att kämpa vidare och betala nästan 100.000kr i ränta varje år....så hemskt egentligen men som man bäddar får man ligga... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Frågor om skuldsanering, processen, och hur det funkar vid beviljande
Topp