Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Göra en uppgörelse utan återkalla från KFM
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lån" data-source="post: 48293" data-attributes="member: 2060"><p>En liten update:</p><p></p><p>Alla de fordringsägare jag är skyldig pengar har gått med på att ackordsförhandla, förutom 4finance såklart. Jag ringde alla och om de inte gick att få tag på, så mailade jag. SEB och <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/33" target="_blank">Selene</a> önskade brev vilket jag skickade. Det här tog mycket på psyket ska jag säga, speciellt Avida som var riktigt otrevliga och menade på att det jag gjorde (att försöka ackordsförhandla) är fult gjort då man kan sätta det här i system och hur skulle det vara osv.</p><p></p><p>Jag förklarade att jag haft ett spelberoende och absolut ej satt detta i system, tillslut så blev dem mer tillmötesgående och fick till en deal iallafall. Totalt för ala skulder så hamnade jag någonstans mellan 80-90% av totala beloppet, vilket gör att när jag summerat går från strax över miljonen till 860 totalt. Nu är jag inte världens skickligaste förhandlare men nångång så kom jag med ett motbud och fick ner lite lite till. Nu kommer jag fortsättningsvis leva på existensminimum då jag betalar mina föräldrar istället.</p><p></p><p>Jag är dem evigt tacksam, annars hade skulderna bara fortsatt att öka utan end date (om ej skuldsanering framöver). Tack alla för ert engagemang!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lån, post: 48293, member: 2060"] En liten update: Alla de fordringsägare jag är skyldig pengar har gått med på att ackordsförhandla, förutom 4finance såklart. Jag ringde alla och om de inte gick att få tag på, så mailade jag. SEB och [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/33"]Selene[/URL] önskade brev vilket jag skickade. Det här tog mycket på psyket ska jag säga, speciellt Avida som var riktigt otrevliga och menade på att det jag gjorde (att försöka ackordsförhandla) är fult gjort då man kan sätta det här i system och hur skulle det vara osv. Jag förklarade att jag haft ett spelberoende och absolut ej satt detta i system, tillslut så blev dem mer tillmötesgående och fick till en deal iallafall. Totalt för ala skulder så hamnade jag någonstans mellan 80-90% av totala beloppet, vilket gör att när jag summerat går från strax över miljonen till 860 totalt. Nu är jag inte världens skickligaste förhandlare men nångång så kom jag med ett motbud och fick ner lite lite till. Nu kommer jag fortsättningsvis leva på existensminimum då jag betalar mina föräldrar istället. Jag är dem evigt tacksam, annars hade skulderna bara fortsatt att öka utan end date (om ej skuldsanering framöver). Tack alla för ert engagemang!!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Göra en uppgörelse utan återkalla från KFM
Topp