Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Hjälp! Seriösa svar önskar ang bolån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clyro86" data-source="post: 77228" data-attributes="member: 3942"><p>Hade Bluestep i en övergångsperiod. Sålde lägenheten och kunde lösa nästan alla mina lån. Dock låg dessa kvar på UCn 3månader trots att de vart betalda och uppsagda. Min skitbank (Swedbank) tyckte det såg taskigt ut och nekade därför bolån trots hygglig kontantinsats. Efter 3 månader hemlöshet sa Swedbank fortfarande nej (vågade inte prova andra banker konstigt nog) och då vände jag mig till BS. Ska tilläggas att jag aldrig har haft en anmärkning ens och inga ff. Kul, tyckte bs, här kommer någon som tjänar mycket och kan därmed betala mycket! Köpte ett renoveringsruckel men fick inte slå en spik i väggen innan deras egen värderingsman hade varit förbi (ca 4 veckor senare och för mig 1100kr fattigare). Summan blev 8600:- i månaden varav 300kr i amortering = hygglig ränta... dessutom tillkommer ju avgiften till föreningen (i mitt fall 4 papp) så jag höll på att gå under. Höll ut i 9 mån tills UC kom utan gamla synder och SEB tog över allt i ett svep. Betalar nu 5000 varav hälften är amortering + att jag bakade in resterande blanco = 8000:- mer netto i månaden. Helt sjukt faktiskt....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clyro86, post: 77228, member: 3942"] Hade Bluestep i en övergångsperiod. Sålde lägenheten och kunde lösa nästan alla mina lån. Dock låg dessa kvar på UCn 3månader trots att de vart betalda och uppsagda. Min skitbank (Swedbank) tyckte det såg taskigt ut och nekade därför bolån trots hygglig kontantinsats. Efter 3 månader hemlöshet sa Swedbank fortfarande nej (vågade inte prova andra banker konstigt nog) och då vände jag mig till BS. Ska tilläggas att jag aldrig har haft en anmärkning ens och inga ff. Kul, tyckte bs, här kommer någon som tjänar mycket och kan därmed betala mycket! Köpte ett renoveringsruckel men fick inte slå en spik i väggen innan deras egen värderingsman hade varit förbi (ca 4 veckor senare och för mig 1100kr fattigare). Summan blev 8600:- i månaden varav 300kr i amortering = hygglig ränta... dessutom tillkommer ju avgiften till föreningen (i mitt fall 4 papp) så jag höll på att gå under. Höll ut i 9 mån tills UC kom utan gamla synder och SEB tog över allt i ett svep. Betalar nu 5000 varav hälften är amortering + att jag bakade in resterande blanco = 8000:- mer netto i månaden. Helt sjukt faktiskt.... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Hjälp! Seriösa svar önskar ang bolån
Topp