Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp..

Jag har en undran, jag är jätte nervös då jag ska träffa en skuldrådgivare om ca 1 vecka. Jag är ensam med tre små barn, förra året då hade jag kämpat med alla räkningar i flera år haft kanske 6000 kvar efter allt betalt. Kände att det inte va hållbart längre, så jag släppte allt i maj -24. Men i höstas tog jag två barn sängar på avbetalning plus min då vi inte hade några men jag skippa dem oxå… jävligt dumt gjort men jag va tvungen.. tror ni att det kommer sätta käppar i hjulet för mig nu när jag ansöker om skuldsanering? Löser om andra som säger att skulden är för nära.. funderar på att avboka mötet, kfm har inte börjat göra löneavdrag än vet inte varför det tar som tid…

Jag har en undran, jag är jätte nervös då jag ska träffa en skuldrådgivare om ca 1 vecka. Jag är ensam med tre små barn, förra året då hade jag kämpat med alla räkningar i flera år haft kanske 6000 kvar efter allt betalt. Kände att det inte va hållbart längre, så jag släppte allt i maj -24. Men i höstas tog jag två barn sängar på avbetalning plus min då vi inte hade några men jag skippa dem oxå… jävligt dumt gjort men jag va tvungen.. tror ni att det kommer sätta käppar i hjulet för mig nu när jag ansöker om skuldsanering? Löser om andra som säger att skulden är för nära.. funderar på att avboka mötet, kfm har inte börjat göra löneavdrag än vet inte varför det tar som tid…
Att prata med skuldrådgivaren bör du göra även om du väljer att avvakta med ansökan för skuldsanering.
Sen är det ca 6 månaders väntetid på att din ansökan hanteras så jag hade nog skickat in en ändå med skuld och budgetrådgivarens hjälp.

Hurvida du får en skuldsanering eller ej beror på mer än 1 sak. Det är ju dock inte positivt att ha lånat mer pengar när man vet att situationen är kass.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp