• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 611
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Haha, jag ringde faktiskt och dubbelkollade med dom nu, nu krävde dem 6 månaders kontoutdrag, från Januari månad till idag i PDF format..
Frågan är om det ens är värt att skicka in de till dom för att ha möjlighet till utökning eller ska man skita i det ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Haha, jag ringde faktiskt och dubbelkollade med dom nu, nu krävde dem 6 månaders kontoutdrag, från Januari månad till idag i PDF format..
Frågan är om det ens är värt att skicka in de till dom för att ha möjlighet till utökning eller ska man skita i det ?
Prova. Det går ju snabbt för din del, kanske tar längre tid för dem att gå igenom. Ingenting du lär förlora på egentligen. För mig vart det samma sak (men banken sköter det där själv och skapar ett dokument) blev 37 sidor. Men sen ändrade handläggaren sig och sa att jag ändå inte hade någon chans till utökning haha het otroligt alltså.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 611
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Prova. Det går ju snabbt för din del, kanske tar längre tid för dem att gå igenom. Ingenting du lär förlora på egentligen. För mig vart det samma sak (men banken sköter det där själv och skapar ett dokument) blev 37 sidor. Men sen ändrade handläggaren sig och sa att jag ändå inte hade någon chans till utökning haha het otroligt alltså.
Jag gjorde faktiskt det, laddade ner månad för månad o skickade till dom. Fick svar ca 35 min senare om några transaktioner de undrade över. Har svarat och väntar nu på besked. Får vi se va hon säger
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Jag gjorde faktiskt det, laddade ner månad för månad o skickade till dom. Fick svar ca 35 min senare om några transaktioner de undrade över. Har svarat och väntar nu på besked. Får vi se va hon säger
Håller tummarna för dig. Hur mycket är din kredit på just nu? Finns det speltransaktioner?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 611
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Håller tummarna för dig. Hur mycket är din kredit på just nu? Finns det speltransaktioner?
Tack, fick sms precis. Fick utökat från 30.000kr till 50.000kr och pengarna på kontot på 1 minut.
Ja det finns speltransaktioner dock från januari/februari inte längre då det är spärrat. Så de gick ju bra trots allt :)
Tillägger att jag fick räntan sänkt från 15 % till 12 % också :)
 
Senast ändrad:

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Tack, fick sms precis. Fick utökat från 30.000kr till 50.000kr och pengarna på kontot på 1 minut.
Ja det finns speltransaktioner dock från januari/februari inte längre då det är spärrat. Så de gick ju bra trots allt :)
Tillägger att jag fick räntan sänkt från 15 % till 12 % också :)
Bara säga grattis! Måste vara skönt! :)
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Tack, fick sms precis. Fick utökat från 30.000kr till 50.000kr och pengarna på kontot på 1 minut.
Ja det finns speltransaktioner dock från januari/februari inte längre då det är spärrat. Så de gick ju bra trots allt :)
Tillägger att jag fick räntan sänkt från 15 % till 12 % också :)
Vad hade du för förutsättningar?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 611
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Vad hade du för förutsättningar?
Inkomst 390.000kr
Underskott 51.000kr
Hög på Creditsafe, bisnode 27 förfrågningar och risk 1 kredit avrådes- på kreditupplysningarna.
Men fick aldrig någon notering att de tagit Bisnode denna gång. Många inkasso räkningar som betalats under perioden, samt inbetalningar till kronofogden.
De ifrågasatt varför jag hade 2 löner varje månad och de är för min makes lön kommer in på mitt konto så vi har betalat alla räkningar via mig, även hans.
Därav räkningar till kronofogden, men de ifrågasatt aldrig om någon utgift.
 

Johanghost

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
21 Maj 2020
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Hej testade att göra en ansökan för skojs skull, vet inte vad jag ska ha den till men kanske man kan ta bort krediter som syns på uc.
Men men tycker de verkar vara lite oseriösa ringde dom nu på morgonen trodde jag hade ringt fel först eftersom det var ingen som presenterade sig utan bara ja hej hej
Får se om jag blir godkänd
 

Johanghost

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
21 Maj 2020
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Blev avslag he he kan vara för den jag pratade med frågade vad ja skulle ha krediten till och ja sa vet inte he he
Men visst var det creditsafe de tog
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp