Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur berättar jag för min partner om stora dolda skulder?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LivetPåBotten" data-source="post: 487886" data-attributes="member: 14433"><p>Jag berättade för min sambo när jag kraschade för 65 dagar sedan. Eller ja, hon kom på mig. Total black out så klart. 1.2 milj i skulder varav 300 000 av dessa hade hon tagit i lån åt mig. Jag hade under ett års tid manipulerat och ljugit för henne om hur viktigt det var att ta detta lån för att rädda familjeekonomin.</p><p></p><p>Min sambo tog detta väldigt hårt, så klart. Det är väldigt oklart det kommer vara vi i framtiden. Vissa dagar är bättre och vissa sämre. Mycket bråk. Det är en befrielse för mig att jag lever utan lögner idag. Jag försöker ta så mycket ansvar jag kan över vilken situation jag har satt henne och mina barn i. För mig som har varit spelmissbrukare i 20 års tid är 65 dagar som spelfri en evighet. Jag var nog 19-20 år senast jag hade så här många spelfria dagar. Samtidigt är 65 dagar för min sambo ingenting. Hon behöver tid och det är inte alls säkert att det kommer läka eller bli bättre</p><p></p><p>Mina föräldrar tog över lånet som hon tog åt mig. Det känns både bra och dåligt. Bra på det sättet att min sambo inte behöver känna sig bunden till mig då jag är skyldig henne pengar. </p><p></p><p>Vi är just uppe nu i en bostadsaffär där min sambo ev ska köpa ut mig. Många möten med jurister, mäklare osv. Vill att allt ska gå rätt till så att ingen kan ifrågasätta affären senare. Vi har ett litet övervärde på 50 000 utan att räkna med kostnader för mäklare osv. </p><p></p><p>Berätta!! Det kommer fram förr eller senare. Det kommer vara skitjobbigt men du kommer må bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LivetPåBotten, post: 487886, member: 14433"] Jag berättade för min sambo när jag kraschade för 65 dagar sedan. Eller ja, hon kom på mig. Total black out så klart. 1.2 milj i skulder varav 300 000 av dessa hade hon tagit i lån åt mig. Jag hade under ett års tid manipulerat och ljugit för henne om hur viktigt det var att ta detta lån för att rädda familjeekonomin. Min sambo tog detta väldigt hårt, så klart. Det är väldigt oklart det kommer vara vi i framtiden. Vissa dagar är bättre och vissa sämre. Mycket bråk. Det är en befrielse för mig att jag lever utan lögner idag. Jag försöker ta så mycket ansvar jag kan över vilken situation jag har satt henne och mina barn i. För mig som har varit spelmissbrukare i 20 års tid är 65 dagar som spelfri en evighet. Jag var nog 19-20 år senast jag hade så här många spelfria dagar. Samtidigt är 65 dagar för min sambo ingenting. Hon behöver tid och det är inte alls säkert att det kommer läka eller bli bättre Mina föräldrar tog över lånet som hon tog åt mig. Det känns både bra och dåligt. Bra på det sättet att min sambo inte behöver känna sig bunden till mig då jag är skyldig henne pengar. Vi är just uppe nu i en bostadsaffär där min sambo ev ska köpa ut mig. Många möten med jurister, mäklare osv. Vill att allt ska gå rätt till så att ingen kan ifrågasätta affären senare. Vi har ett litet övervärde på 50 000 utan att räkna med kostnader för mäklare osv. Berätta!! Det kommer fram förr eller senare. Det kommer vara skitjobbigt men du kommer må bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Hur berättar jag för min partner om stora dolda skulder?
Topp