Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur få hämnd?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har blivit rejält utsatt. Vill inte gå in närmare än så. Jag vill hämnas anonymt.

Saker jag tänkt på:

Beställa massor av saker på faktura till hens adress.
Söka lån som ger UC förfrågningar.
Dessa borde gå att genomföra anonymt med hemlig ip.

Dessa tre saker bör ställa till massor av jobb för vederbörande.
Notera att jag inte är ute efter att göra något brottsligt. Stöld eller så utan bara skapa massa jobb för hen.

Jag har blivit rejält utsatt. Vill inte gå in närmare än så. Jag vill hämnas anonymt.

Saker jag tänkt på:

Beställa massor av saker på faktura till hens adress.
Söka lån som ger UC förfrågningar.
Dessa borde gå att genomföra anonymt med hemlig ip.

Dessa tre saker bör ställa till massor av jobb för vederbörande.
Notera att jag inte är ute efter att göra något brottsligt. Stöld eller så utan bara skapa massa jobb för hen.

Jag tror inte att det här är rätt forum, tyvärr. Här hjälper vi varandra på andra sätt.

Samtliga saker du anger är brottsliga.
Tror att rätt forum för dig är www.flashback.info här skapar vi inte lidande till individer när vi själva går igenom tuffa tider.
Hoppas att du visar att du är en större människa än så och avstår din hämnd.
Ha en trevlig kväll.

Samtliga saker du anger är brottsliga.
Tror att rätt forum för dig är www.flashback.info här skapar vi inte lidande till individer när vi själva går igenom tuffa tider.
Hoppas att du visar att du är en större människa än så och avstår din hämnd.
Ha en trevlig kväll.

Alla här är ju kriminella. De flesta här lånar ju pengar utan att ens ha viljan eller möjligheten att betala tillbaka. Det är kriminellt så man ska nog inte kasta sten i glashus.

Allt jag nämner kan klassas som brottsligt men då det går att göra anonymt finns ingen risk.
Funderar på om man ska maila ambassader. Alltså typ USAs ambassad med ett anonymt tips att den personen borde ni ha koll på. Blir nog spännande för hen nästa gång hen åker till USA.

Jag tycker synd om dig Mackan och tycker att du precis som många utav oss borde söka hjälp.

Skulle du exempelvis maila ambassaden så kommer den Amerikanska underrättelsetjänsten på 5 röda få fram allt om dig. Då menar jag ALLT.
Risken är påtaglig att du försätter dig själv i en mycket tråkig situation.

Som jag säger, var den vuxna och släpp det.

Alla här är ju kriminella. De flesta här lånar ju pengar utan att ens ha viljan eller möjligheten att betala tillbaka. Det är kriminellt så man ska nog inte kasta sten i glashus.

Allt jag nämner kan klassas som brottsligt men då det går att göra anonymt finns ingen risk.
Funderar på om man ska maila ambassader. Alltså typ USAs ambassad med ett anonymt tips att den personen borde ni ha koll på. Blir nog spännande för hen nästa gång hen åker till USA.

Du borde sannerligen skämmas över Ditt utlåtande om att ”alla är kriminella här”!! Hur har Du ens mage att komma med ett sådant påstående? Du känner ingen här inne, Du vet inget om historiken bakom skuldsättningarna som de flesta bär på... USCH & FY !!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp