Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur mycket extra får man tjäna vid skuldsanering utan att meddela Kronofogden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tapetklister" data-source="post: 487647" data-attributes="member: 3646"><p>Jag gjorde min sista inbetalning nu i maj men har en fyraårig betalplan och väntar nu in det sista året och kan äntligen se mig färdig den sista maj 2027.</p><p></p><p>Det är väl egentligen inga konstigheter, skulle man tjäna mer så ansöker man om omprövning även om det är nollplan. Och förra året så blev det ganska mycket övertid pga underbemanning på jobbet men nu har vi anställt extra så jag skulle nog säga att lönen blir något mindre. </p><p></p><p>Men nollplan eller inte, det sista året känns som att det kommer bli en lång väntan. 😅</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tapetklister, post: 487647, member: 3646"] Jag gjorde min sista inbetalning nu i maj men har en fyraårig betalplan och väntar nu in det sista året och kan äntligen se mig färdig den sista maj 2027. Det är väl egentligen inga konstigheter, skulle man tjäna mer så ansöker man om omprövning även om det är nollplan. Och förra året så blev det ganska mycket övertid pga underbemanning på jobbet men nu har vi anställt extra så jag skulle nog säga att lönen blir något mindre. Men nollplan eller inte, det sista året känns som att det kommer bli en lång väntan. 😅 [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur mycket extra får man tjäna vid skuldsanering utan att meddela Kronofogden?
Topp