Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur mycket extra får man tjäna vid skuldsanering utan att meddela Kronofogden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamblewhore" data-source="post: 487652" data-attributes="member: 4738"><p>Även jag har snart slut på min 4åriga betalplan (oktober). Och tycker det ä svårtolkat / diffust för oss i sådant läge då man har nollplan sista året. </p><p></p><p>Tex. Det står att man inte kan få förlängd betalplan om du ansöker själv. Men man vill ju vara ärlig och göra omprövning på en ökad inkomst. Så inte borgenär reagerar sista året. </p><p></p><p>Så rent krasst. Jag får återigen en löneökning 2027 på säg 1500kr. Vilket resulterar i totalt 10500kr mer än start för mig. </p><p></p><p>Jag kan ju inte betala "mer" på något som är noll sista året. Men om jag inte berättar, kan ju en borgenär få rätten på sin sida å förlänga betalplan om dom skickar in en omprövning. Det ä tala ju emot varandra. </p><p></p><p>Ska diskutera med kundtjänst. Inväntar samtal om en omprövning nu. Kanske oroar / rör till i onödan men man vill ju gärna slippa ett extra år. </p><p>Hade sett fram emot att spara till ett bilköp </p><p></p><p>Vad tror ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamblewhore, post: 487652, member: 4738"] Även jag har snart slut på min 4åriga betalplan (oktober). Och tycker det ä svårtolkat / diffust för oss i sådant läge då man har nollplan sista året. Tex. Det står att man inte kan få förlängd betalplan om du ansöker själv. Men man vill ju vara ärlig och göra omprövning på en ökad inkomst. Så inte borgenär reagerar sista året. Så rent krasst. Jag får återigen en löneökning 2027 på säg 1500kr. Vilket resulterar i totalt 10500kr mer än start för mig. Jag kan ju inte betala "mer" på något som är noll sista året. Men om jag inte berättar, kan ju en borgenär få rätten på sin sida å förlänga betalplan om dom skickar in en omprövning. Det ä tala ju emot varandra. Ska diskutera med kundtjänst. Inväntar samtal om en omprövning nu. Kanske oroar / rör till i onödan men man vill ju gärna slippa ett extra år. Hade sett fram emot att spara till ett bilköp Vad tror ni? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Hur mycket extra får man tjäna vid skuldsanering utan att meddela Kronofogden?
Topp